Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

vraag: 75 euro voor pioneer VSX818V redelijke prijs?

Pagina: 1
Acties:

• nishan
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-12-2024
Ik kan een Pioneer VSX818 kopen (2ehands) voor 75 euro. Nu vroeg ik me af, is dit een redelijke prijs? Ik ga hem puur gebruiken voor stereo versterking, dus ik sluit er geen 5,1 oid op aan. Hiervoor had ik een VSX D812 maar die is helaas stuk gegaan.

Ik heb echt geen idee of dit een redelijke prijs is. Kan iemand mij adviseren?

thanks!

nish

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Het is een oud beestje uit 2008. Op Marktplaats zag ik er net één staan waar € 160 voor gevraagd wordt. 7(8)7 Er is toch een bod op gedaan van € 100 dus dan lijkt me die € 75 van jou nog niet verkeerd.

• nishan
S1NN3D schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:56:
Het is een oud beestje uit 2008. Op Marktplaats zag ik er net één staan waar € 160 voor gevraagd wordt. 7(8)7 Er is toch een bod op gedaan van € 100 dus dan lijkt me die € 75 van jou nog niet verkeerd.
Ik heb zojuist de advertentie op marktplaats gezien, hmzz. Het is inderdaad een oud beestje. De vraag is natuurlijk hoe lang gaat de receiver nog mee? en is het de moeite waard gezien de leeftijd?

Verwijderd

5 jaar voor audio apparatuur is niet oud. De techniek die word gebruikt is misschien wat verouderd maar verder is er niets mis mee. Als dat ding voldoet aan jouw eisen dan is het echt een prima deal.

Die recievers gaan rustig een jaar of 10 mee zonder mankementen. Uiteraard mits ze een beetje goede ademruimte hebben gehad en intern niet compleet verstoft zijn. Hitte en stof is je grootste vijand.

• nishan
Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 12:09:
5 jaar voor audio apparatuur is niet oud. De techniek die word gebruikt is misschien wat verouderd maar verder is er niets mis mee. Als dat ding voldoet aan jouw eisen dan is het echt een prima deal.

Die recievers gaan rustig een jaar of 10 mee zonder mankementen. Uiteraard mits ze een beetje goede ademruimte hebben gehad en intern niet compleet verstoft zijn. Hitte en stof is je grootste vijand.
Bedankt voor je reactie. De receiver voldoet verder aan mijn eisen, belangrijkste wens is een fm tuner, en het vermogen. Daarnaast een usb aansluiting. HDMI poorten zijn van secundair belang.

• nishan
Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 12:09:

Ik heb nog 1 vraag. Ik had op mijn oude VSX812D 4 (stereo) speakers aangesloten op 2 speakergroepen A+B. Nu heb ik de achterkant van de 818V bekeken en daar lijken de aansluitingen te verschillen met de 812. Is het ook mogelijk om op de 818V 4 speakers aan te sluiten? gezien ik maar 1 keer front zie staan op de achterkant.

hier 2 foto's van de receivers: http://www.pioneer-latin....-818v-k_na_b@071207@l.jpg

http://www.pioneer.co.uk/...12_rear_panel_1_large.gif

• OPELOPA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-11 20:24
Ja, speaker's A en speaker's B.

Verwijderd

Plaatjes zeggen niet zoveel. je zal even in de manual moeten kijken wat die zegt. Goed mogelijk dat de surroundkanalen ook voor andere zaken gebruikt kunnen worden. Ook goed mogelijk dat dat niet zo is. Even de manual lezen dus.
Zie ze nu staan inderdaad. Helemaal rechts is B.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2013 12:38 ]

Pagina: 1