Beste Tweakers,
Na een wat ingrijpend moment in mijn leven heb ik besloten om het gamen te stoppen en eens te kijken wat er buiten de deur te vinden is. Ik heb mijn gtx770 verkocht, maar omdat ik mijn pc toch nog nodig heb voor school en af en toe wat simpele entertainment, ben ik op zoek naar een kleine grafische kaart.
In een oude computerkast vond ik een oude nvidia 8600, maar deze draait windows niet eens op 1920x1080
. De pricewatch staat hardstikke vol met goedkope videokaarten, maar ik ben ten eerste nooit thuis geweest in de manier waarop AMD zijn kaarten naam geeft en ten tweede heb ik geen flauw idee wat bijv een nvidia 630 voor mogelijkheden heeft.
Ik wil graag rond de 50 euro uitgeven.
De eisen die ik stel zijn:
HDMI aansluiting
1080p.
Spelletje als Terraria of andere simpele indie games kunnen spelen.
Geen problemen hebben met het afspelen van video's.
Als het kaartje stiekem nog op te voeren is zou dat mooi meegenomen zijn.
Heeft iemand misschien ervaring met goedkope kaarten en kan je mij een suggestie geven?
Alle hulp is mooi meegenomen.
Alvast hartelijk dank!
Na een wat ingrijpend moment in mijn leven heb ik besloten om het gamen te stoppen en eens te kijken wat er buiten de deur te vinden is. Ik heb mijn gtx770 verkocht, maar omdat ik mijn pc toch nog nodig heb voor school en af en toe wat simpele entertainment, ben ik op zoek naar een kleine grafische kaart.
In een oude computerkast vond ik een oude nvidia 8600, maar deze draait windows niet eens op 1920x1080
Ik wil graag rond de 50 euro uitgeven.
De eisen die ik stel zijn:
HDMI aansluiting
1080p.
Spelletje als Terraria of andere simpele indie games kunnen spelen.
Geen problemen hebben met het afspelen van video's.
Als het kaartje stiekem nog op te voeren is zou dat mooi meegenomen zijn.
Heeft iemand misschien ervaring met goedkope kaarten en kan je mij een suggestie geven?
Alle hulp is mooi meegenomen.
Alvast hartelijk dank!