Hallo allemaal,
Ik weet niet of ik op de juiste afdeling zit hiervoor.
Onze Exchange server 2010 verstuurd sinds maandag geen mail naar zowel interne als externe adressen. Ik kan hem wel netjes vanuit outlook verzenden en staat hij ook bij de verzonden items. Echter komen deze bij mijn collega of mijn eigen gmail/Hotmail niet aan.
Na een aantal uur ( op maandag na 3 a 4 uur en vanmorgen na 1.30 uur ) komen in een keer alle emails die ik heb verstuurd aan, zowel bij me collega`s als bij me Hotmail/gmail
Ook heb de SBS 2011 server al herstart maar dat mocht niks uitmaken. Ook geeft de Exchange server geen foutmeldingen.
De Exchange management console kan ik ook gewoon opstarten.
Waar zou dit aan kunnen liggen of hoe kan ik met Exchange troubleshooten?
Ik heb zelf niet super veel kennis van Exchange.
Met vriendelijke groet,
Pim hendriks
Ik weet niet of ik op de juiste afdeling zit hiervoor.
Onze Exchange server 2010 verstuurd sinds maandag geen mail naar zowel interne als externe adressen. Ik kan hem wel netjes vanuit outlook verzenden en staat hij ook bij de verzonden items. Echter komen deze bij mijn collega of mijn eigen gmail/Hotmail niet aan.
Na een aantal uur ( op maandag na 3 a 4 uur en vanmorgen na 1.30 uur ) komen in een keer alle emails die ik heb verstuurd aan, zowel bij me collega`s als bij me Hotmail/gmail
Ook heb de SBS 2011 server al herstart maar dat mocht niks uitmaken. Ook geeft de Exchange server geen foutmeldingen.
De Exchange management console kan ik ook gewoon opstarten.
Waar zou dit aan kunnen liggen of hoe kan ik met Exchange troubleshooten?
Ik heb zelf niet super veel kennis van Exchange.
Met vriendelijke groet,
Pim hendriks