Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

gekke foutmelding

Pagina: 1
Acties:
  • 181 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi iedereen,

Tijdens de installatie van een programma krijg ik deze fout.
OpenFile:
C:\Windows\winsxs\amd64_microsoft-windows-w..nfrastructure-other_31bf3856ad364e35_6.1.7600.16385_none_6079f415110c0210\services

ik heb al geprobeerd rechten te wijzigen maar kom daar niet veel verder mee.
kan iemand me helpen hiermee?

thnx :)

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:44

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Zo te zien heeft dat iets te maken met je hosts file of heb je een Trojan. Dat is in ieder geval het enige dat ik nu met de informatie uit je TS kan achterhalen.

Welk programma probeerde je te installeren?
In verband met mijn eerste opmerking wel belangrijk: is het een officieel programma of een gekraakte?
Wat heb je al gezocht/gevonden/geprobeerd?
Welke versie van windows heb je? (gezien het bestand verwacht ik Windows 7 64-bit)

[ Voor 10% gewijzigd door gwystyl op 23-10-2013 10:15 ]

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Welkom op GoT :)

Op tweakers.net komt veel deskundigheid, maar ook tweakers kunnen je op deze manier niet goed verder helpen. Je geeft te weinig informatie. Welk programma probeer je te installeren? Waarom denk je dat het een rechtenkwestie is? Je hebt ongetwijfeld al de foutmelding door google gehaald. Welke oplossingen heb je geprobeerd (of waarom welke niet) en wat was het resultaat? Zijn je antivirusscanners up-to-date?

Dit topic gaat daarom helaas op slot. Lees even de quickstart door: daarin staan tips hoe je een goede topicstart maakt. Daarna kun je een nieuw topic starten in Windows Clients waar deze vraag thuishoort.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.