iPhone 4S: probleem fotos achtergrond

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:39
Ik heb sinds iOS7 een probleem om eigen fotos als achtergrond te gebruiken. Als ik een foto kies kan ik hem niet in originele grootte gebruiken als achtergrond maar is de foto een stuk groter, "uitgerokken" zeg maar.
Ik heb een voorbeeld met het tweakers logo gemaakt om het te verduidelijken:
Hier zie je dus de afbeelding zoals ie moet zijn:
Afbeeldingslocatie: http://i271.photobucket.com/albums/jj136/brugge1891/IMG_1705_zpse1eb76e2.jpg

En dan hier als achetrgrond:
Afbeeldingslocatie: http://i271.photobucket.com/albums/jj136/brugge1891/IMG_1706_zps247c2685.jpg

Ik krijg de foto dus niet kleiner terwijl dit voorheen wel mogelijk was.

Op google heb ik al gezien dat er nog mensen zijn met dit probleem maar ik heb geen oplossing gevonden, iemand een idee hoe dit op te lossen is?
Ik heb de 7.0.3 versie er ook al opstaan maar het blijft het zelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Laatst online: 18-09 13:19
Er staat "verplaats en wijzig grootte" in beeld. Je kan dan niet gewoon inzoomen en uitzoomen zoals je dat bij een normale foto ook doet?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Als je "verminder bewegingen" onder toegankelijkheid aanzet, werkt het volgens mij weer zoals je bij iOS 6 gewend bent.

[ Voor 5% gewijzigd door BillSpaarbank op 23-10-2013 10:19 ]

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:35

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Doordat de foto moet kunnen bewegen als jij je telefoon draait moet er een gedeelte van de foto buiten beeld vallen in de 0 stand. Hem even breed maken als je scherm gaat dus niet tenzij je (zoals BillSpaarbank hierboven) aangeeft het parralax effect uitschakelt :)
(daarom staat die afbeelding nu ook lomp 'niet in het midden', dat komt omdat je de telefoon niet helemaal recht vast had tijdens het maken van het screenshot.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Laatst online: 21:39
BillSpaarbank schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 10:18:
Als je "verminder bewegingen" onder toegankelijkheid aanzet, werkt het volgens mij weer zoals je bij iOS 6 gewend bent.
ik heb dat aangezet en het is verbeterd maar ik krijg de fotos niet meer zoals voorheen maar dat zal dan te maken hebben met wat Spike_wolf zegt:
Spike_wolf schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 10:22:
Doordat de foto moet kunnen bewegen als jij je telefoon draait moet er een gedeelte van de foto buiten beeld vallen in de 0 stand. Hem even breed maken als je scherm gaat dus niet tenzij je (zoals BillSpaarbank hierboven) aangeeft het parralax effect uitschakelt :)
(daarom staat die afbeelding nu ook lomp 'niet in het midden', dat komt omdat je de telefoon niet helemaal recht vast had tijdens het maken van het screenshot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
botech schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:01:
[...]

ik heb dat aangezet en het is verbeterd maar ik krijg de fotos niet meer zoals voorheen maar dat zal dan te maken hebben met wat Spike_wolf zegt:

[...]
Een optie is dan misschien om met een bewerkingsprogramma aan de slag te gaan om het formaat van de achtergrond op 640x960 te zetten.

Ik zie nu dat je geen zwarte randen meer kan forceren zoals onder iOS 6.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Pagina: 1