Wireless / Bluetooth storage

Pagina: 1
Acties:

• A efx
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-05-2024
Beste mede-tweakers,

Bij mij op het werk op het werk hebben we een "oude" HD Samsung TV (UE40D7000). Nu willen ze deze boven de deur van de toonzaal hangen wat op zich prima is geen probleem. Echter nu willen ze op afstand er een storage medium aan hangen en hebben ze aan mij gevraagd hoe dit het best op te lossen.

Kortom ik zat zelf te denken aan iets in de trend van de Seagate D.A.V.E echter is dit product nog niet op de markt. Dus vandaar dat ik naar andere mogelijkheden moet zoeken. Dus bij deze de vraagtrekking, wat zijn mijn opties?

Het bedrijf zit op 1 netwerk en met de wireless connectie op de TV zou ik op het wireless kunnen, zou ik vanuit hier contact kunnen leggen met de server? En via deze manier het probleem kunnen oplossen?

XBL; Yippiekajee

• Maceugh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-01 13:15

Maceugh

Doe eens gek wees je zelf

Als je een Samsung gebruikt met Wireless dongle, dan kun je er als het goed is erop afstand verbinding meemaken als je Samsung AllShare gebruikt.

Ik weet dat je dan via de TV dingen kan afspelen, ik weet alleen niet zeker of je het ook vanaf allshare kan zeggen.

[ Voor 23% gewijzigd door Maceugh op 23-10-2013 08:34 ]

• A efx
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-05-2024
Je bedoeld via AllShare verbinding maken met de server neem ik aan?

XBL; Yippiekajee

• Msel
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2025

Msel

...

PS3 Media server installeren op de server of een andere pc binnen het netwerk. Vervolgens kun je via DNLA alles op de TV via WiFi streamen.