Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Omdat mijn laptop nogal naar de grote en zware kant is (dell xps), ben ik op zoek naar een tablet die eigenlijk alle functies van de laptop vervangt. De bedoeling is om het toestel te gebruiken tijdens de lessen, om notities te nemen, powerpoints te bekijken, word documenten lezen, ... simpel schoolgebruik dus.

Nu vroeg ik me af of android hier eigenlijk in voorziet, is er iets van tekstverwerking's achtige apps voor android? Of is het beter om een tablet met windows 8 te nemen?

Ik ben nogal een leek op vlak van tablets, vandaar de waarschijnlijke stomme vraag.

Indien dit geen probleem is met android, had ik er uiteraard graag een toetsenbord bij genomen (http://www.amazon.de/Kabe...TF8&qid=1382470727&sr=1-9).
Trouwens iemand een idee wanneer de nexus 10 2013 uitkomt (ik vermoed november zoals vorig jaar).
Alvast bedankt,
Matthias

Edit: De kindle fire hdx is eigenlijk ook een goede optie, is nog net wat goedkoper, en de 3g/4g optie heb ik niet nodig, ik ga het toestel enkel op wifi gebruiken.
Nu is de vraag dus als volgt: Welk toestel raden jullie aan voor schoolgebruik (notities nemen, zaken opzoeken, documenten en presentaties bekijken, ...): de nexus 7 of 10, de kindle fire hdx, een tablet met windows 8, iets anders, of toch een kleine laptop (waarschijnlijk geen optie wegens beperkt budget).

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2013 22:19 ]

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:35
Ja, dit kan eigenlijk met alle tablets, of ze nu Android, iOS of Windows draaien. Textverwerkers te over.

Overigens zag ik dat Lenovo een A10 uit brengt voor onder de 250 Euro, is volgens mij een Android laptopje, kan interessant voor je zijn.
Anders, haal op de markt een bluethooth toetsenbordje voor een paar tientjes en hang hem aan je Android tablet.

• melvinnie
  • Registratie: April 2011
  • Niet online