Toon posts:

Wanadoo cable basic (casema) sneller?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
jo whassup?

wanadoo cable basic met kabel van casema zuigt, ik moet er van :r. wie weet een goeie booster om het ff wat sneller te maken, of misschien op een andere manier, want meestal zit ik op 5 kb p/s en dat kan volgens mij wel meer zijn (8>

mzzl

Verwijderd

Dit is niet sneller te krijgen.
geloof mij. 5Kb/s is nog snel voor casema.

Ik hoop voor je dat je die snelheid/traagheid houd.

Verwijderd

Topicstarter
mijn vriend zit in de zelfde woonplaats op 25 kb p/s is dat niet weird? ik kom zelf nauwelijks op 8 a 9.

:+

Verwijderd

Op woensdag 06 juni 2001 17:36 schreef dapcfreak het volgende:
mijn vriend zit in de zelfde woonplaats op 25 kb p/s is dat niet weird? ik kom zelf nauwelijks op 8 a 9.

:+
Weet je zeker dat het wanadoo basic is dan?

Verwijderd

Topicstarter
ja dat weet ik zeker ja, maar aan zulke opmerkingen heb ik natuurlijk niks, ik wil sneller internet :(, jammergenoeg is hier in het gooi nog geen alternatief. Ja isdn maar dan zit je nog met je tel tikken

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Als het een serieel aangesloten modem is is die 25 kbyte/s pure bullshit. In die seriele modems zit maar een UART chip in die 115200 bps aankan.... en aangezien er voor die seriele verbinding een START en een STOP bitje nodig is, heb je 10 bits per byte nodig ipv 8.

De theoretisch maximaal haalbare snelheid is dus 11,52 kbyte/s. Omdat er ook nog wat controle protocollen opzitten, en latency, kom je op een maximum van 10 kbyte/s in de praktijk.... En dat is dus als je ALLEEN op de kabel zit, de gedeelde factor dus nog niet eens meegenomen....

Die vriend van je heeft waarschijnlijk een Premium abo, daar kun je ongveer 25 kbyte/s mee halen.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

Topicstarter
naa geen premeum abo >:) , maar toch bedankt maartena, dat zijn antwoorden waar je wat aan hebt

>:)
Pagina: 1