Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe laptop +-€1000

Pagina: 1
Acties:

• Rickochet94
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-11 14:53
Hallo allemaal,

Omdat mijn scherm van mijn huidige laptop kapot is gegaan ben ik op zoek naar een nieuwe laptop. Mijn oude laptop was een Packard Bell van €600, deze wat nou 2-3 jaar oud en begon heel traag te worden. Er zat een Intel core i5-460M in (dit is een dual-core 2,4GHz). Ik zoek dus een laptop die aanzienlijk sneller is dan mijn oude. Mijn belangrijkste eisen zijn:

-Een 4de generatie Intel core processor (minimaal een quad-core)
-Een Full HD scherm of hogere resolutie
-Een goede accu (minimaal 2 uur op de accu, mag natuurlijk altijd meer)
-Verlicht toetsenbord
-Een 17,3" scherm
-Een goed merk laptop (geen B-merken) met een duidelijke voorkeur naar Asus
-Goede bouwkwaliteit (m'n oude laptop voelde niet stevig)

Het is een hele lijst van eisen, maar ik denk dat het niet onredelijk is.
Ik ga de laptop niet gebruiken voor langdurige gamingsessies en dit wordt ook niet mijn primaire gaming computer, wel zou ik graag ook een dedicated videokaart willen (al is dit volgens mij bij alle laptops van dit budget).
Ik had zelf al een tweetal laptops gevonden:
pricewatch: Asus N750JV-T4090H - €1064,05
Deze laptop voldoet aan alle eisen, maar ik zit toch te twijfelen of het niet goedkoper/beter kan.
pricewatch: Asus N550JV-CM068H - €1062,05
Deze laptop is geen 17,3", maar heeft in plaats daarvan een IPS-scherm en een touchscreen.
De prijs van beide laptops is nagenoeg hetzelfde (rond de €1060).

Mijn vraag is: Welke van deze 2 laptops kan ik het beste kopen, of kan ik beter een andere pakken (dan ook graag aangeven welke :P ).

Alvast bedankt!