Mijn probleem is dat mijn telefoon niet meer wil doorstarten naar android.
Ik heb hem geroot en cyanogen mod geinstalleerd alleen die bleef hangen in het opstart wiel.
Dus toen heb ik in de recovery mode de telefoon gewiped om alles opnieuw te installeren alleen heb ik ook perongeluk mijn sd kaart gewist. Nu is het grote probleem dat een htc one geen losse sd kaart heeft.
Hij wil nu dus ook niet meer opstarten.
Wat heb ik gebruikt:
SDA sideloader maar dan vindt hij geen device
RUU installs maar kan alleen niet de goede vinden. Krijg telkens FOUT 155
via Fastboot een RUU uitvoeren en dan een zip file in laden maar blijft hangen op signature chechking en dan krijg ik dit:
Twrp heeft ook problemen met het mounten van de internalstorage
Weet iemand een manieer om de sd kaart te activeren zo dat ik er een rom op kan zetten of heeft iemand nog een andere oplossing
Hier wat gegevens van de telefoon:
Ik heb hem geroot en cyanogen mod geinstalleerd alleen die bleef hangen in het opstart wiel.
Dus toen heb ik in de recovery mode de telefoon gewiped om alles opnieuw te installeren alleen heb ik ook perongeluk mijn sd kaart gewist. Nu is het grote probleem dat een htc one geen losse sd kaart heeft.
Hij wil nu dus ook niet meer opstarten.
Wat heb ik gebruikt:
- TWRP 2.6.3.0
- cm-10.1.3-m7ul (Cyanogenmod)
SDA sideloader maar dan vindt hij geen device
RUU installs maar kan alleen niet de goede vinden. Krijg telkens FOUT 155
via Fastboot een RUU uitvoeren en dan een zip file in laden maar blijft hangen op signature chechking en dan krijg ik dit:
C:\fastboot>fastboot flash zip Guru_Reset_M7_3.18.709.2.zip sending 'zip' (1251209 KB)... OKAY [ 49.231s] writing 'zip'... (bootloader) signature checking... FAILED (remote: 12 signature verify fail) finished. total time: 149.511s
Twrp heeft ook problemen met het mounten van de internalstorage
Weet iemand een manieer om de sd kaart te activeren zo dat ik er een rom op kan zetten of heeft iemand nog een andere oplossing
Hier wat gegevens van de telefoon:
(bootloader) version: 0.5 (bootloader) version-bootloader: 1.54.0000 (bootloader) version-baseband: 4A.17.3250.14 (bootloader) version-cpld: None (bootloader) version-microp: None (bootloader) version-main: 2.24.401.8 (bootloader) version-misc: PVT SHIP S-ON (bootloader) serialno: FA35WW904168 (bootloader) imei: (bootloader) meid: 00000000000000 (bootloader) product: m7_ul (bootloader) platform: HBOOT-8064 (bootloader) modelid: PN0710000 (bootloader) cidnum: HTC__E11 (bootloader) battery-status: good (bootloader) battery-voltage: 4327mV (bootloader) partition-layout: Generic (bootloader) security: on (bootloader) build-mode: SHIP (bootloader) boot-mode: FASTBOOT (bootloader) commitno-bootloader: dirty-d959c75800 (bootloader) hbootpreupdate: 11 (bootloader) gencheckpt: 0
[ Voor 11% gewijzigd door Beerkiller op 22-10-2013 18:46 ]