Ik kom al jaren in Ouddorp en de vuurtoren is altijd van een afstand te zien en blijft iets iconisch voor deze regio.
Dit jaar heb ik er wat foto's van gemaakt waar ik zelf wel tevreden over ben, maar ik ben benieuwd naar wat de kritische ogen te zeggen hebben
#1 Mijn persoonlijke favoriet:

Vuurtoren Ouddorp 2 by smtimmerman, on Flickr
#2 Een bewerkte crop van bovenstaande foto

Vuurtoren Ouddorp 4 by smtimmerman, on Flickr
#3 De vuurtoren nu gecropped en in kleur

Vuurtoren Ouddorp 3 by smtimmerman, on Flickr
#4 De vuurtoren door wat duingras heen

Vuurtoren Ouddorp 1 by smtimmerman, on Flickr
#5 De vuurtoren bij nacht in zwart wit

Vuurtoren Ouddorp nacht by smtimmerman, on Flickr
#6 De vuurtoren bij nacht in kleur

DSC_0098.jpg by smtimmerman, on Flickr
Zoals ik al zei vind ik nummer #1 en #2 goed gelukt, ik vind de nacht foto's minder, die in zwart wit heeft nog wel wat, maar het was niet helemaal wat ik zocht. Het was een geluk dat de vogels begonnen te vliegen ik zat er net om foto's te maken.
Het is mijn eerste testcase, ik weet niet of het de bedoeling is, dat de eerste 3 foto's van 1 stam foto afkomen. Soit, brand los met opbouwende kritiek!
Dit jaar heb ik er wat foto's van gemaakt waar ik zelf wel tevreden over ben, maar ik ben benieuwd naar wat de kritische ogen te zeggen hebben
#1 Mijn persoonlijke favoriet:

Vuurtoren Ouddorp 2 by smtimmerman, on Flickr
#2 Een bewerkte crop van bovenstaande foto

Vuurtoren Ouddorp 4 by smtimmerman, on Flickr
#3 De vuurtoren nu gecropped en in kleur

Vuurtoren Ouddorp 3 by smtimmerman, on Flickr
#4 De vuurtoren door wat duingras heen

Vuurtoren Ouddorp 1 by smtimmerman, on Flickr
#5 De vuurtoren bij nacht in zwart wit

Vuurtoren Ouddorp nacht by smtimmerman, on Flickr
#6 De vuurtoren bij nacht in kleur

DSC_0098.jpg by smtimmerman, on Flickr
Zoals ik al zei vind ik nummer #1 en #2 goed gelukt, ik vind de nacht foto's minder, die in zwart wit heeft nog wel wat, maar het was niet helemaal wat ik zocht. Het was een geluk dat de vogels begonnen te vliegen ik zat er net om foto's te maken.
Het is mijn eerste testcase, ik weet niet of het de bedoeling is, dat de eerste 3 foto's van 1 stam foto afkomen. Soit, brand los met opbouwende kritiek!