Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ben opzoek naar een print/copy/fax/scan oplossing voor een klein kantoortje waar tot 5000 pagina's (kleur) per maand wordt geprint. Heb zelf even bij HP rondgekeken en vond deze:

pricewatch: HP Laserjet Pro 200 Color MFP M276n

Minst dure, kan alles, maar wordt aangeraden tot 1500 ppm.

pricewatch: HP Laserjet Enterprise 500 M551n

Duurdere, maar kan alleen printen.

pricewatch: HP Laserjet Pro 500 Color MFP M570dn

Nog duurder, maar kan alles. De eerste twee printers samen zijn echter nog goedkoper en dan heb je redundancy. Wat is wijsheid hier en wat heeft de concurrentie tegenwoordig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-05 16:40
De laatste tijd word ik niet echt gelukkig meer van HP. De bouwkwaliteit is aanzienlijk minder geworden dan pakweg 10 jaar geleden, en nu overal de Universal Printer Driver wordt gebruikt is HP daarmee voor mij op print-gebied eigenlijk wel verleden tijd geworden. Daarbij koopt HP het meeste van haar print-technieken in. Een heel groot deel komt bij Canon vandaan. Daarom zou ik ook eens bij Canon gaan kijken. Deze bieden prima printers, zonder al deze ellende die HP erbij heeft gehaald. Ook de machines van Brother bevallen me prima. Xerox volstaat meestal ook wel, alhoewel hun prints, zeker bij de solid ink-printers, wel van een afdruk zijn waar je van moet houden. Het oogt goed, maar is wel net effe iets anders dan wat de concurrentie biedt.

iRacing Profiel