Nieuwe categorie 3D-printers

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twizz91
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-04-2019
Beste Tweakers,

Is het misschien niet tijd om een nieuwe categorie met 3D-printers te openen? Voor zover ik terug kan kijken is er hier nog niets over te vinden. Graag jullie mening hierover!

Met vervolgens criteria zoals bijvoorbeeld:
- Materialen
- Multicolor/monocolor
- Prijs filament
- Printprincipe
- Nauwkeurigheid
- Compatibility met OS
- Wireless etc etc

Gr. Erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:41

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Als er ooit een bij ons aangesloten shop een 3D printer gaat aanbieden, kan deze nog prima in de huidige categorie Printers staan. Als we op een gegeven moment tientallen verschillende 3D printers gaan krijgen, gaan we eens nadenken over een nieuwe categorie. Maar voorlopig zal dit niet gebeuren, vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twizz91
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-04-2019
Begrijpelijk.

Maar dan nog bestaat het probleem (voor mij) dat er geen duidelijk overzicht te vinden is (uitzonderingen daargelaten, zoals http://desktop-3d-printers.findthebest.com/ ) van alle 3D-printer opties van dit moment., en er zijn er inmiddels veel. Dan zou juist Tweakers voor mij een logische kandidaat zijn om dat gat op te vullen? Dat het dan nog niet in het deel Pricewatch komt is te begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:41

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

De Pricewatch is in de basis een prijsvergelijker en alle producten komen ook daar te staan, prijs of geen prijs. We zetten soms wel eens artikelen in de PW die geen prijs zullen krijgen, denk aan de Chinese import telefoons. Maar dat zijn producten in een bestaande categorie, waarvan we weten dat die populair zijn en deze worden gesubmit door gebruikers, hier gaan we niet actief achteraan. Maar om nou een compleet nieuwe categorie te bouwen voor producten die waarschijnlijk op korte termijn nooit een prijs gaan krijgen, gaat mij te ver.