Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Asus R510CC-XX460

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Momenteel bij de Media Markt voor 449,- euro de Asus R510CC-XX460.

CPU-type Intel Core i3 3217U
Snelheid 1,8GHz
Schermdiagonaal 15,6"
Schermresolutie 1366x768 (WXGA Wide)
Backlight Led: Edge-lit
Videochip GeForce GT720M
Geheugengrootte 4GB
Maximum intern geheugen 8GB
Geheugentype DDR3 (SODIMM)
Opslagcapaciteit 320GB

Voor deze prijs lijkt me dit een prima optie.

Iemand ervaring met deze laptop? Of een alternatief advies?

Alvast bedankt!

• MartijnLoarne
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-11 11:00
Wat wil je gaan doen met de laptop? Heb je nog specifieke eisen? Wat is het budget? Lees even het beleid en pas je eerste post aan door de vragen te beantwoorden, dan kunnen we je gerichter helpen. LAA beleid

Discogs | 9900 Wp Oost-West | Honda CBR600F 1996

Verwijderd

Topicstarter
.

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2013 10:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
Mijn budget is ongeveer 500-600 euro.
Het lieft heb ik een i5 met videokaart er in met daarbij een mooi scherm wat buiten bij zon ook leesbaar moet zijn. Voor mijn budget is een full HD scherm niet haalbaar.
Deze laptop heeft een i3. Wat ga ik in de praktijk hiervan merken?
De dagelijkse bezigheden zullen bestaan uit internetten, films downloaden en deze uiteraard kijken. Verder office gebruik. Echt zware dingen zal ik er niet op doen. Gamen doe ik met een console.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2013 10:25 ]

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-11 23:35
Voor de bezigheden die jij opnoemt heb je geen i5 nodig en een aparte videokaart. Een i3 zal ruimschoots voldoen en zelfs een Pentium zal geen problemen hebben met jouw bezigheden. Ik denk dat een Lenovo B590 een goede zal zijn voor jou. Mat scherm, goed toetsenbord en een redelijk scherm.

Ik denk dat pricewatch: Lenovo Essential B590 (MBX2VMH) het beste bij jou zal passen en als je er dan nog een SSD in plaatst, heb je voor minder dan €600 een hele goede en snelle laptop.