Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[bug][GoT] Klikken op spreekballon; 2 verschillende reacties

Pagina: 1
Acties:

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Topicstarter
Ik gebruik de responsive layout nu al een tijdje naar tevredenheid, zeker sinds het forum ook goed bruikbaar is. Wel kom ik één stukje irritant gedrag tegen.

Als ik klik op de 2 spreekballonnetjes voor een topictitel (in de topiclisting of in AT), dan wil ik gaan naar de laatst gelezen reactie. Als ik de website voor het eerst open in D in plaats van in C (telefoon verticaal ipv horizontaal) dan ga ik naar de laatste pagina in plaats van de laatste reactie.

Erg irritant, want je wil wel dat het gedrag uniform is door de website, zeker als ik zo makkelijk kan wisselen van C naar D of terug.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• Elfjes
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Ik heb hier geen last van. Zowel in C als in D heeft het textballonnetje het juiste gedrag (laatste gelezen reactie). Misschien is het OS/browser specifiek? Ik gebruik Chrome op Android 4.3

Bla bla bla...

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
Hmmm, ik heb deze bug ook niet. Bij mij is het gedrag consistent. Iemand anders last van?

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Topicstarter
Het lastige is, is dat ik het soms wel krijg en soms niet. Ik dacht dat de C of D het was. Maar het wisselt dus met hoe je de pagina voor het eerst in een sessie bekijkt. Als ik eenmaal de laatste pagina heb, dan blijft dat ook zo, en andersom net zo.

• Misha
Dat internet he... dat wordt toch nooit wat zo op deze manier? :+

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Topicstarter
Ik heb het laatst weer gereproduceerd. Ik zat toen nog in dezelfde sessie als ik kort daarvoor was op mijn desktop. Ik opende een topic listing op mijn telefoon en ik kreeg weer een laatste pagina zonder een link naar een bericht 8)7

Ik zal het blijven proberen te reproduceren. In het laatste geval zat er ruwweg 10 minuten tussen mijn laatste desktop bezoek en mijn mobiele bezoek. Het heeft dus niets meer te maken met het verschil tussen C en D (althans, volgens mijn laatste observatie niet 8)7 )

Het voelt wel langzaam alsof ik gek aan het worden ben zo als niemand anders het heeft ervaren.

• Misha
Adem in, adem uit ;)

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Topicstarter
Ik zit nu ook weer in een dergelijke sessie. Topics met nieuwe berichten ga ik naar de laatste pagina, maar dan niet de /last.

Bij topics zonder nieuwe berichten ga ik wel naar het laatste bericht.

Pagina: 1