ik kom aan op mijn stage en wil eerst Facebook checken. hij linkt mij direct door naar een p0rn site.
zo ik probeer een aantal andere opties met en zonder httpS. daarna denk ik laat maar kijk ik later wel naar en
ga ik op bierdopje kijken of de laatste subtitel van arrow er al is krijg de ik dezelfde site.
ik ben ingelogd met mijn google acount die hem sync met andere PC's maar --> ik ben nog nooit op die specifieke site geweest dus het kan niet uit mijn geschiedenis komen<--
ook als ik in incognito er heen ga heb ik het zelfde en als ik inlog met een account van iemand anders krijg ik bij hem hetzelfde.
als ik naar bierdopje.com/shows/arrow ga dna laad hij en geeft een error met in de url balk
www.(desbetreffende site).com/shows/arrow
op andere pc in hetzelfde netwerk krijg ik het ook niet.
ik heb mijn extensies bekeken en uit gezet dus daar ligt het niet aan.
bij facebook krijg ik nu niet meer die site alleen een ssl error.
ik hoop dat jullie enig idee hebben waar dit uit zou kunnen komen
PS. ik ging ervna uit dat het niet de bedoeling is dat ik hier naar een p0rn site ga linken
zo ik probeer een aantal andere opties met en zonder httpS. daarna denk ik laat maar kijk ik later wel naar en
ga ik op bierdopje kijken of de laatste subtitel van arrow er al is krijg de ik dezelfde site.
ik ben ingelogd met mijn google acount die hem sync met andere PC's maar --> ik ben nog nooit op die specifieke site geweest dus het kan niet uit mijn geschiedenis komen<--
ook als ik in incognito er heen ga heb ik het zelfde en als ik inlog met een account van iemand anders krijg ik bij hem hetzelfde.
als ik naar bierdopje.com/shows/arrow ga dna laad hij en geeft een error met in de url balk
www.(desbetreffende site).com/shows/arrow
op andere pc in hetzelfde netwerk krijg ik het ook niet.
ik heb mijn extensies bekeken en uit gezet dus daar ligt het niet aan.
bij facebook krijg ik nu niet meer die site alleen een ssl error.
ik hoop dat jullie enig idee hebben waar dit uit zou kunnen komen
PS. ik ging ervna uit dat het niet de bedoeling is dat ik hier naar een p0rn site ga linken