Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbelukay
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23-11-2020
Hallo tweakers,

Met 3 vrienden van school wil ik een LAN party organiseren waarbij we league of legends spelen. Het evenement is voor vrienden georganiseerd op uitnodiging (om het een beetje makkelijker te maken voor ons) en er zullen 40 man komen met laptops, geen pc's.

Waar we nu naar op zoek zijn is ten eerste en locatie met internet in de buurt van Eindhoven. Dit is tot nu toe een lastige taak omdat de goedkope locaties geen internetverbinding hebben wat we wel nodig hebben. Het enige wat we hebben gevonden tot nu toe is een locatie met perfect internet, genoeg plek maar zij vragen 1,50 per bier en willen ons het niet zelf laten doen. Wij hadden in gedachte om de catering vooral zelf te regelen en misschien 50 cent per bier te vragen omdat de mensen die komen vrienden van ons zijn en we willen niet dat zij zo veel geld moeten betalen. En vroegen ons af of iemand ons kan helpen.

TL;DRWe willen een flinke tijd (12 tot 12), waarschijnlijk op een zaterdag in een locatie voor 40 man met internet waar we zelf voor catering kunnen regelen met internet, en ik vroeg me af of iemand mij een richtlijn kan geven voor waar ik naar moet zoeken.

Ook willen we proberen om te regelen dat we misschien een sponsor zouden krijgen om bijvoorbeeld een toernooi te organiseren met een prijs voor het winnende team of om wat kleine handouts te krijgen zoals stickers om uit te delen of om op te hangen etc. het laatste is vooral omdat dat een opdracht van school is om contact te hebben met bedrijven.

Hulp zou erg hoog op prijs worden gesteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-06 23:32
Volgens mij had je dit net zo goed in het LoL topic kunnen plaatsen.

[ Voor 3% gewijzigd door Flex0r op 22-10-2013 11:16 ]

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-06 18:29

weebl

YARR!

Eerlijk gezegd vind ik €1,50 voor een biertje erg weinig. Bedenk wel dat de locatie er ook wat aan moet verdienen en dat gebeurd meestal met de drankverkoop. Zo raar vind ik het dus eigenlijk niet eens.

Je gaat denk ik nergens een locatie vinden waar je en internet hebt en voor praktisch niks gebruik van kan maken en zelf nog eens je drank mag regelen. Iets met een dubbeltje en eerste rang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zontar
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-06 13:28
Fyi de laatste keer dat wij lanparty lol hadden (8 man) was het bijna niet te spelen zo laggy. Iets met dat er geen lancode in het spel zat en alles via internet in en uit moet over dezelfde ports etc. Weet niet of dat inmiddels aangepast is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik organiseer zelf regelmatig LANs voor 50 personen, dus misschien kan ik je wel helpen.

Ik weet vrij weinig echte locaties omdat ik niet uit de buurt kom, maar vraag eens bij je school na? Iedereen kent elkaar via school en weet zijn genoeg mensen binnen een school die je willen helpen, mits je het goed speelt een de goede mensen kent.

Misschien is het ook een idee om de universiteit te benaderen en daar een dealtje me te sluiten ivm promo voor de uni. Kijk ook naar andere organisaties of bedrijven die interesse hebben in je doelgroep.

Daarnaast zou ik je aanraden om je niet alleen blind te staren op internet. Weet zijn genoeg andere dingen waar je rekening mee moet houden zoals eten en stroom.

Nu nog even de mod spelen:

ik heb de titel even veranderd, omdat het over een LAN in het algemeen gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebeast12
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 00:10
Even wat informatie over League of legends.
Dit is geen spel om op een lan party te draaien namelijk. Heb het ook zo vaak geprobeerd maar is gewoon niet te doen. Bij LOL moet je je namelijk altijd aanmelden bij RIOT en spelen via de RIOT servers. Denk maar even na, 50 man over 1 internet lijntje werkt totaal niet. Dit kan je dus eigelijk wel vergeten. Zou voor andere games gaan die niets te maken hebben met de servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-06 18:02
en ze zullen ook niet gauw ergens 40 internetverbindingen hebben waar je alle pc's inprikt..dus hier zul je ook apparatuur (switch) voor nodig hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Verplaatst naar HSA, daar past het mijn inziens iets beter thuis gezien de algemene vraag.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1