Xboxliveservices.nl bestelling issue

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:53
Op 11-10 heb ik een xbox live gold besteld op http://www.xboxliveservices.nl/ voor een jaar, dezelfde avond is er een key geleverd welke niet geactiveerd kan worden omdat deze al in gebruik is. Daarna op 11-10, 12-10 en 18-10 mails gestuurd maar 0,0 reply. Via keurmerk.info heb ik een 06 nummer gevonden, maar 0,0 reply. Welke stappen kan ik nog ondernemen voor aangifte?

[ Voor 4% gewijzigd door Hari-Bo op 22-10-2013 08:32 ]

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Wat zei keurmerk toen je het aankaarte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
Megamind schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 08:37:
Wat zei keurmerk toen je het aankaarte?
Nog helemaal niet gedaan, alleen maar contact gezocht met de webshop zelf. 8)7
Nu contact gezocht met keurmerk, even afwachten dus.

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06:57
Al bericht via FB proberen te sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
Ik heb dinsdag een geschil gestart bij paypal en bij keurmerk, en opeens enkele minuten direct een reactie. Eerst werd aangegeven dat ik een code heb ontvangen en onterecht een geschil heb aangemaakt. Wederom aangegeven dat deze key niet werkt, omdat deze al is geactiveerd. En vanochtend een nieuwe key binnen welke werkt. Ik ben blij dat ik de key eindelijk heb ontvangen, maar vanuit de webshop is het schandalig dat eerst na meerdere mails gewoon geen reactie komt en dmv een geschil starten opeens wel. Ik zal bij deze webshop ook niets meer bestellen.