Signex schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 10:37:
Niet alleen Nederland, algemeen zijn ze populair en bekent omdat ze volgens hun hele goede headphones zijn.

Die Beats by Dre heb ik nog nooit gehad, dus daar kan ik niets van zeggen maar hoor wel vaak dat ze slecht zijn, en puur als "fashion" bedoeld zijn.
Maar ik kijk wel even van weekend bij de Mediamarkt.
Hiermee bedoelde ik niet dat de ATH's slecht zijn, want ze zijn zeker bang for buck. Maar wat ik wil zeggen, is dat wat voor mij geweldig klinkt, voor jou bagger kan zijn.
Laatst een keer wezen luisteren bij lokale Bang & Olufsen zaak, de eigenaar had me een mailtje gestuurd met dat hij laatst iets leuks had gekocht voor bij hem in de woonkamer. Volgens hem was dat echt "out of this world" en ik vond het niet veel aan. Ik vond mijn JBL's zelfs beter klinken. Dit is met headsets precies hetzelfde.
Ik heb toevallig aantal weken de ATH-M50 gehoord bij een vriend van me, maar ik vond mijn oude Hercules M1001's ongeveer in hetzelfde segment klinken, maar hij vond dat er echt een grote winst bij de ATH's zat.
Nu moet je natuurlijk geen Sennheiser HD201 met de AKG K812 gaan vergelijken, maar hopelijk snap je wat ik bedoel.
Wat ik zou doen: Hou de ATH's in je hoofd, ga naar een winkel of vraag op forums etc. om te vragen of iemand de ATH's heeft liggen. Ga de ATH's beluisteren en vergelijk het met andere headphones in hetzelfde segment. Kost wat tijd, maar dan ben je wel 100% zeker van je zaak inplaats van dat je headphones gaat kopen omdat die wereldwijd door dj's wordt gebruikt o.i.d.
Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED