Dus ik heb er een tijdje over gedaan maar nu toch maar is een forum account aangemaakt. Kijk al lange tijd op tweakers maar nooit een account gemaakt :3. En nu ook nog mijn eerste post
.
Ik ben op zoek naar een nieuwe dekstop voor 3D renders, editing en natuurlijk gamen. Graag zou ik willen overclocken daarom heb ik bij mijn huidige lijst (zie onderaan) een aantal vragen.
1. Cooler Master Hyper TX3 EVO is deze koeler goed genoeg voor de koeling of moet ik kijken naar een duurder model? Graag houd ik het op luchtkoeling omdat ik geen goede ervaring heb met waterkoeling..
2. De geselecteerde case fans voeren die nog wat uit qua koeling of is het echt puur looks?
3. Is het huidige moederbord goed genoeg voor overclocken?
4. Zijn de MSI R9 280X Gaming 3G en de AMD Fx-8350 Goed te overclocken met de huidige setup?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Zoals de titel zegt 3D renderen , Editing en Gamen. Bij de eerste twee gebruik ik de volgende programma's:
Vegas pro 12 (Suite), 3DSMAX, Maya en blender. Bij het onderdeel gamen vind ik het belangrijk dat ie Battlefield 4 toch wel op een redelijk niveau draait.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1400 euro lager is fijner
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
All new
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Gevonden
lijst in aanmaak
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Corsair, G Skill, AMD, MSI, Asus, liever geen intel of Nvidia (nogal prijzig)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Stil is mooi meegenomen maar verder niet belangrijk
http://tweakers.net/price...master-hyper-tx3-evo.html
Ik ben op zoek naar een nieuwe dekstop voor 3D renders, editing en natuurlijk gamen. Graag zou ik willen overclocken daarom heb ik bij mijn huidige lijst (zie onderaan) een aantal vragen.
1. Cooler Master Hyper TX3 EVO is deze koeler goed genoeg voor de koeling of moet ik kijken naar een duurder model? Graag houd ik het op luchtkoeling omdat ik geen goede ervaring heb met waterkoeling..
2. De geselecteerde case fans voeren die nog wat uit qua koeling of is het echt puur looks?
3. Is het huidige moederbord goed genoeg voor overclocken?
4. Zijn de MSI R9 280X Gaming 3G en de AMD Fx-8350 Goed te overclocken met de huidige setup?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Zoals de titel zegt 3D renderen , Editing en Gamen. Bij de eerste twee gebruik ik de volgende programma's:
Vegas pro 12 (Suite), 3DSMAX, Maya en blender. Bij het onderdeel gamen vind ik het belangrijk dat ie Battlefield 4 toch wel op een redelijk niveau draait.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1400 euro lager is fijner
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
All new
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Gevonden
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Corsair, G Skill, AMD, MSI, Asus, liever geen intel of Nvidia (nogal prijzig)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Stil is mooi meegenomen maar verder niet belangrijk
http://tweakers.net/price...master-hyper-tx3-evo.html
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-8350 Black Edition | € 174,90 | € 174,90 |
| 1 | Asus Sabertooth 990FX R2.0 | € 144,89 | € 144,89 |
| 1 | MSI R9 280X GAMING 3G | € 289 | € 289 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB | € 77,85 | € 77,85 |
| 1 | Aerocool Xpredator Black Edition | € 124,90 | € 124,90 |
| 1 | Asus PCE-N15 | € 25,99 | € 15,99 |
| 1 | Microsoft Windows 7 Home Premium (NL OEM 64bit) | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | Cooler Master Hyper TX3 Evo | € 21,99 | € 21,99 |
| 4 | Aerocool Shark Fan Evil Black Edition 12cm, 120mm | € 12.99 | € 54,96 |