Toon posts:

Headset voor de PS3

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik ben van plan een headset aan te schaffen. Het wordt een eerste gaming headset, daarom geef ik er het liefst nog niet teveel aan uit.

De volgende heb ik gezien:
Turtle Beach Ear Force P11 (introductie april 2011)
Turtle Beach Ear Force PX22 (introductie juni 2013)

Ik begrijp dat het mijn keuze is, maar graag hoor ik meningen van anderen wat mij kan helpen deze beslissing te maken.

Alvast bedankt voor jullie kijk hierop!

Edit: heb de PX22 gehaald.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2013 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:00
Lastig als je de mobiel erbij betrekt, heb voor de Ps3 een Pulse elite van Sony Playstation zelf, heerlijk ding je kan hem toevallig ook op een PS Vita aansluiten en Mobiel, maar gezien hij ook draadloos werkt weet ik niet hoe hij is zonder eigen power? (dit heb ik nog niet getest)

Daarnaast heb ik een Sennheiser voor de PC.

Probeer meerdere merken google op headsets die compatible zijn met de PS3, daarnaast als het mogelijk is probeer verschillende merken.

Zelf hoor ik vaak terwijl Turtle Beach wel populair is vaak teven valt van diegene die ook andere merken e.d. hebben geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Hou dit eventueel ook even in de gaten als je later ook misschien een PS4 wilt gaan halen.

nieuws: PlayStation 4 kan niet overweg met koptelefoons via usb en bluetooth

Zou zonde zijn als je nu een headset koopt en die alleen voor PS3 kan gebruiken, maar dadelijk wanneer je eventueel een PS4 gaat kopen, dat die dan niet werkt.

Met die Sony headsets zit je zover ik weet wel gewoon veilig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de PX22 gehaald. Toch bedankt jullie!

[ Voor 120% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2013 18:38 ]