Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V0gelz
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 13:03
Hallo!

Ik heb een Macbook Pro 3,1 van 2007.
Mijn MacOSX werkt perfect, nooit problemen mee gehad.

Ik heb windows xp / 7 geinstalleerd met bootcamp. Het probleem is dat windows na het verwijderen van de batterij en het stroom snoer en het er terug insteken men windows erna niet meer wil opstarten. Het blijft booten en zit dan ergens vast. Deze zij nieuwe installaties met de drivers er bij bootcamp 4.0 voor 7 en 3.2 voor xp. Als ik alles laat zitten, batterij en stoom snoer en hem heropstart blijft windows werken zonder enig probleem. Ik heb wel al zitten denken dat het men PRAM batterij niet meer werkt. Maar dan zou men instellingen mogen bijgehouden worden. Tijd en andere zaken worden bijgehouden.

Wanneer ik windows laad in een VM in mac os x, werkt het perfect.

Ik heb een nieuwe hardschijf geplaatst en nieuw ram. (2 upgrades) maar geen verschil.

Iemand nog ideeën?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 08:36
Waarom verwijder je de batterij?

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V0gelz
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 13:03
Normaal gezien doe ik dit niet, maar als men batterij leeg is heb ik hetzelfde fenomeen, windows boot niet meer, ik gebruik de laptop ook niet heel veel, juist voor wat vm's en old school games/servers op te draaien. Vroeger werkte dit perfect, maar sinds een jaar ongeveer is dit helemaal slecht gekomen. Na 20x w7 geinstalleerd te hebben en nu ook windows xp (ik dacht het zijn de drivers die fout waren, die een error geven na een tijdje zonder power te zitten).