🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Leaseweb al is bekeken? Ik meen dat hun ook SLA opstellingen hebben.
Zelf heb ik een aantal websites draaien op leaseweb waar ik zeer tevreden over ben: http://www.leaseweb.com/n.../service-level-agreements
Ik zal eens kijken naar Leaseweb, bedankt voor de tip mannen!
Het gaat overigens over simpele shared webhosting. Geen dedicated server oid.
Het gaat overigens over simpele shared webhosting. Geen dedicated server oid.
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Al meerdere jaren twee VPS'en bij Proserve B.V. uit Papendrecht. Flink aan de prijs maar nooit geen problemen.
Ik werd overigens door een kennis nog gewezen op deze partij: https://www.ixlhosting.nl/webhosting/business/
Ziet er goed uit. Duidelijk en overzichtelijke website waar alles opstaat, inclusief natuurlijk een SLA.
Ziet er goed uit. Duidelijk en overzichtelijke website waar alles opstaat, inclusief natuurlijk een SLA.
Anoniem: 344384
Leuk te zien dat er interesse is in onze business hosting. Misschien goed om te weten is dat we 30 dagen niet goed geld terug garantie bieden. Zo kunt u dus in principe 30 dagen testen, mochten er zaken niet bevallen krijgt u uw geld terug!
Ik heb zelf al enige jaren zaken draaien bij Oxilion. Zij bieden ook verschillende SLA's aan, destijds iets van 250 euro per maand, maar geen idee of dit nog zo is.
"Chaos kan niet uit de hand lopen"
De hoster die bovenaan en onderaan deze pagina staat bevalt mij ook zeer goed
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
En ik beval mezelf ook zeer goed
(als we dan toch reclame aan 't maken zijn)
Pagina: 1