Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Een vriendin van mij heeft een Nokia Lumia 920 gekocht welke ook geüpdatet is naar GDR2.
Toen ik haar hielp met enkele instellingen en ik ook Glance en Tap To Wake up wilde aanzetten kwam ik erachter dat dit niet kon, ze heeft geen Amber update,wat ik wel heel raar vind.

Heeft iemand ook dit probleem (gehad)? Op mijn Lumia 920 werkt dit wel en kwam Amber gewoon automatisch mee met GDR2. Mijn toestel is los gekocht via bol.com en het andere toestel via Studentmobiel met een abonnement. Ook heb ik een Nokia account, geen idee of deze van belang is.

Graag hoop ik op een helpende reactie!

Toussaint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:43
Probeer is via sysapp pusher de specifieke Nokia apps te updaten! Kan zijn dat ze die apps niet geïnstalleerd heeft. Dus met Nokia apps bedoel ik dus Glance, scherm+aanraken, netwerk+, audio, etc.
sysapp pusher kun je vinden in de Windows store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mother_lepard
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:40
Het duurde bij mij ruim een dag na de installatie van GDR2 dat de Amber update klaar stond. Daarna stond alles er netjes op! Sysapp pusher is sowieso een handige tool!

[ Voor 10% gewijzigd door Mother_lepard op 22-10-2013 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Laatst online: 14:40
Mother_lepard schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 10:20:
Het duurde bij mij ruim een dag na de installatie van GDR2 dat de Amber update klaar stond. Daarna stond alles er netjes op! Sysapp pusher is sowieso een handige tool!
Misschien een beetje off-topic, maar is het met dezelfde manier mogelijk om Lumia Black meteen naar GDR3 te pushen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mother_lepard
  • Laatst online: 13:40
hahahi20 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 12:17:
[...]

Misschien een beetje off-topic, maar is het met dezelfde manier mogelijk om Lumia Black meteen naar GDR3 te pushen?
Als Lumia Black beschikbaar is gesteld door Nokia wel ja. Maar de tijdwinst is dan maar 1 dag (gebasseerd op de GDR2 Amber ervaringen)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Laatst online: 14:40
Niet helemaal. GDR3 is via Microsoft te downloaden, dus die draai ik al.
Als je Lumia Black daarna meteen kan pushen hoef je niet te wachten op de landelijke uitrol, wat nog maanden kan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, oke, dan moeten we misschien nog eens even wachten. Op mijn gsm was het allemaal tegelijkertijd!
En Sysapp is dan misschien wel handig, maar zonder Amber kun je die apps niet installeren toch?
Pagina: 1