Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[bug] Notificatie's werken niet goed

Pagina: 1
Acties:

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Topicstarter
Notificatie's bij reactie's op nieuwsberichten vind ik persoonlijk erg handig omdat het vaker leidt tot een goede, leuke discussie. Vandaag ging ik echter naar een reactie van mij om te kijken wat de score was en of er nog andere goede berichten tussen stonden. Tot mijn verbazing zag ik dat ik een reactie had, maar ik had geen notificatie ontvangen, zoals hieronder te zien:

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/UrnqGip.jpg

Er lijkt mij dus dat er ergens iets mis gaat met het notificatie systeem.

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06:40
Hmm, daar had je gewoon een notificatie van moeten ontvangen ja. De consumer zal vast wel op z'n gat liggen. Thanks voor het melden

• William_H
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15-11 20:36
Ik krijg geen e-mail van berichten in mijn Inbox, terwijl ik dat wel altijd keurig krijg van Notificaties van bijv. prijsveranderingen van producten op mijn wenslijstjes.
Dit alles terwijl ik alle vinkjes heb aangevinkt dat ik een melding per mail wil krijgen als ik een bericht in mijn Inbox krijg.
Nu heb ik al meerdere keren gehad dat mensen mij een berichtje stuurden en aangezien ik niet elke dag ingelogd ben op Tweakers, heb ik hun bericht gemist. Uiteraard vind ik dit heel vervelend voor de berichtverzender. Is er een oorzaak voor dit vreemde gedrag van de notificaties bij mij? Please help.

• Misha
Ontvang je ze wel on-site? Puur de e-mail ontvang je niet?

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Topicstarter
Ik denk dat de consumer er weer uit ligt oid, want ik heb weer een reactie gehad op een comment van mij, maar heb daar geen notificatie over gehad.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:31

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Misschien een idee om die consumer dan dagelijks 's nachts een schop cq restart te geven? :)
Kunnen ondertussen de logs doorgespit worden :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Misha
Ik kreeg vandaag juist een notificatie van een reactie die ik gisteren ook al had gekregen :+

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Topicstarter
Ik krijg net wel weer een nieuwe notificatie binnen (die dus geheel correct is)... Er lijkt dus iets niet helemaal goed te gaan :X

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-11 15:18

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
The Eagle schreef op zondag 24 november 2013 @ 13:47:
Misschien een idee om die consumer dan dagelijks 's nachts een schop cq restart te geven? :)
Kunnen ondertussen de logs doorgespit worden :)
Dit ligt niet aan de consumer.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• William_H
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15-11 20:36
Inmiddels lijkt het weer naar behoren te functioneren bij mij. Kreeg van alle reacties keurig een mail.
Pagina: 1