Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[bug] Productreview aanpassen

Pagina: 1
Acties:

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-11 20:51
Ik heb zojuist een nieuwe productreview geplaatst en probeer hier enkele wijzigingen op te maken (Het vervangen van de
code:
1
[h3][/h3]

kopjes door
code:
1
[b][/b]

En het veranderen van het aantal sterren bij ergonomie van 3 naar 4.

Nadat ik op "Toevoegen" klik is m'n browser fijn een halve minuut bezig met laden voordat ik uiteindelijk op deze pagina - geheel blanco trouwens - beland: http://tweakers.net/productreview/manager/schrijven/

De review is op dat moment trouwens niet gewijzigd.

Getest met de nieuwste versies van Chrome en Firefox.

[ Voor 9% gewijzigd door D4NG3R op 21-10-2013 18:25 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-11 15:18

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Ik zat er net al naar te kijken, eens zien of ik het kan reproduceren morgen (als de review ook op onze test omgeving staat en ik een backup terug kan zetten als ik het niet kan reproduceren)

[ Voor 46% gewijzigd door Kees op 21-10-2013 19:11 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• D4NG3R
Mogelijk is dit nog handig om te weten: Ik heb de review 2 of 3x kunnen wijzigen voordat dit gebeurde. Ongeveer op het zelfde moment dat de eerste persoon m'n review een rating gaf.

[ Voor 25% gewijzigd door D4NG3R op 21-10-2013 19:14 ]

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Heel misschien gerelateerd: ik wilde zostraks een eenvoudige review toevoegen (productreview: Acer Aspire E1-531-20204G50Mnks review door Rupie), weet niet exact hoe laat dat was maar voor mijn gevoel rond dezelfde tijd, maar na het plaatsen kreeg ik een 404. Na een refresh was de pagina er wel.

Desktop | Server | Laptop

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-11 15:18

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Ik kan het niet reproduceren helaas :/ .. maar aan mijn errorlog te zien jij wel.. zou je mij kunnen mailen wat er precies in de tekstvelden staat?
Rupie schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 20:02:
Heel misschien gerelateerd: ik wilde zostraks een eenvoudige review toevoegen (productreview: Acer Aspire E1-531-20204G50Mnks review door Rupie), weet niet exact hoe laat dat was maar voor mijn gevoel rond dezelfde tijd, maar na het plaatsen kreeg ik een 404. Na een refresh was de pagina er wel.
Dat is een raceconditie, dan sturen we je iets te snel door en heeft de cache de review nog niet opgepikt ;)

[ Voor 125% gewijzigd door Kees op 22-10-2013 16:21 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• D4NG3R
Is het toegestaan om m'n oude review te verwijderen en opnieuw (opgepoetst) te plaatsen? Sterren deren mij niet echt, het gaat er meer om dat mensen een idee krijgen van wat ze kunnen verwachten.

(Sowieso wil ik hem eigenlijk helemaal herschrijven 8)7 )

Dat dus maar gedaan: productreview: Roccat Roccat Kone XTD review door D4NG3R

Ik loop dit maal niet tegen het zelfde probleem aan.

[ Voor 50% gewijzigd door D4NG3R op 23-10-2013 01:40 ]

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
Tuurlijk mag je je review altijd bewerken en uitbreiden of verbeteren. Graag zelfs. Ik heb liever niet dat je hem helemaal verwijderd alleen. Dat is ook zonde voor jou als bijv mensen al hebben gelinkt naar je review. Die kunnen hem dan niet meer vinden :p
Pagina: 1