Dit is wel een heel mager vraagje. Wat voor antwoord verwacht je? Ja? Nee?
Op GoT verwachten we dat je je vraag duidelijk formuleert, en dat je verteld waarom je hulp nodig hebt en wat je zelf al hebt gedaan om een oplossing te vinden. Dus, kun je bovenstaande one-lier aanvullen?
Op GoT verwachten we dat je je vraag duidelijk formuleert, en dat je verteld waarom je hulp nodig hebt en wat je zelf al hebt gedaan om een oplossing te vinden. Dus, kun je bovenstaande one-lier aanvullen?
Idd met ED_L
mijn antwoord hierop zou nu namelijk zijn:
Nee, want ik heb geen DS413; wat is het mono project?
(dat is even puur omdat ik dat niet weet, en net als jou dus geen zin heb om het zelf - op te zoeken)
mijn antwoord hierop zou nu namelijk zijn:
Nee, want ik heb geen DS413; wat is het mono project?
(dat is even puur omdat ik dat niet weet, en net als jou dus geen zin heb om het zelf - op te zoeken)
Be nice, You Assholes :)
Zie de reactie van Ed_L, dit is niet de bedoeling van GoT. Los daarvan heeft het Netwerken forum er weinig mee te maken.
Ik zou willen voorstellen dat je eerst eens inleest, en dan met Het algemeen beleid #topicplaatsen in het achterhoofd een topic in bijvoorbeeld Programming of Opslagtechnologie start.
Ik zou willen voorstellen dat je eerst eens inleest, en dan met Het algemeen beleid #topicplaatsen in het achterhoofd een topic in bijvoorbeeld Programming of Opslagtechnologie start.
Tijd voor een nieuwe sig..
Dit topic is gesloten.
![]()