Beste,
Ik heb een heel raar probleempje en ik hoop dat een van jullie mij kan helpen.
heb het al aan mijn verkooppunt gevraagd maar zij weten er geen raad me, aan mijn leerkracht hardware & leerkracht netwerk.
Maar niemand die hier een antwoord op kan geven.
Ik heb een routerke gekocht Belkin 150 (als eerste) dit toestel verbrak de verbinding met het internet om de 5Min.
Hiernaar heb ik dit ingewisseld met een Belkin 450NB maar ook hier bleef het probleem duren.
Wat?:
- wifi & Lan valt om de 5Min uit voor 5 à 10sec. (Precies 5Min) > het icoontje op het bureaublad blijft gewoon staan.
alleen ik kan niks meer openen en er staat "geen internet connectie".
- modem van belgacom werk perfect en nooit geen problemen mee.
- een switch die in de garage, de computer voorziet van internet werkt ook perfect.
- wifi repeater werkt ook 100%
enkel de router werkt tegen (allebij de toestelletjes)
hoe kan dit?
firmware is up to date.
Alvast bedankt
Groetjes
Christiaan Keyers
Ik heb een heel raar probleempje en ik hoop dat een van jullie mij kan helpen.
heb het al aan mijn verkooppunt gevraagd maar zij weten er geen raad me, aan mijn leerkracht hardware & leerkracht netwerk.
Maar niemand die hier een antwoord op kan geven.
Ik heb een routerke gekocht Belkin 150 (als eerste) dit toestel verbrak de verbinding met het internet om de 5Min.
Hiernaar heb ik dit ingewisseld met een Belkin 450NB maar ook hier bleef het probleem duren.
Wat?:
- wifi & Lan valt om de 5Min uit voor 5 à 10sec. (Precies 5Min) > het icoontje op het bureaublad blijft gewoon staan.
alleen ik kan niks meer openen en er staat "geen internet connectie".
- modem van belgacom werk perfect en nooit geen problemen mee.
- een switch die in de garage, de computer voorziet van internet werkt ook perfect.
- wifi repeater werkt ook 100%
enkel de router werkt tegen (allebij de toestelletjes)
hoe kan dit?
firmware is up to date.
Alvast bedankt
Groetjes
Christiaan Keyers