• Norinco
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-01 09:45
Gisteren een fim zitten kijken via XBMC gekoppeld op de tv. Geen probleem, daaride als een zonnetje. Zo juist XBMC op de laptop gedraaid. Stottert als een gek. Dit is dezelfde pc als die gekoppeld was op de tv.

Ik weet dat er problemen kunnen ontstaan als je de tv koppeld. Dat je stotter beeld krijg op je tv. Maar nu puur alleen op de laptop......
Niks veranderd, dezelfde film. Alleen zonder tv. 8)7

Iemand een idee.

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-12-2025
Haperen van XBMC wordt nog wel eens veroorzaakt door een verkeerde combi van geluid en video. Ik neem aan dat als je hem gisteren aan de TV hebt gehangen dat er een andere audio output was dan wanneer je rechtstreeks op de laptop kijkt. Heb je daar al naar gekeken?

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-01 15:11
Miss_80 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 17:01:
Haperen van XBMC wordt nog wel eens veroorzaakt door een verkeerde combi van geluid en video. Ik neem aan dat als je hem gisteren aan de TV hebt gehangen dat er een andere audio output was dan wanneer je rechtstreeks op de laptop kijkt. Heb je daar al naar gekeken?
:Y dit is inderdaad 9 van de 10 keer de oorzaak. Zet de driver maar eens op directsound ipv WASAPI en dan zal het waarschijnlijk wel goed gaan.

iRacing Profiel

• Norinco
ik heb de laptop gewoon via hdmi gekoppeld aan de tv en gekeken. Verder niets gedaan. Vandaag via beeldscherm van de laptop gekeken. En stotterde dus. Audio output is dan de laptop speakers, beeld is het laptop scherm.
Heb hem na mijn bericht weer gekoppeld aan de tv en over was het gestotter. Draaide dus weel als normaal.

Gedurende afspelen film HDMI eruit gehaald en het beed ging weer stotteren. Dus wellicht dat het daar aan ligt.
Maar je zou toch verwachten dat dit normaal mee zou schakelen.

Maar dan zou dus de plossing zijn voor zonder tv te kijken de driver op directsound te zettten.
Zal het eens proberen.

• Norinco
en bedankt voor de hulp, heb hdmi omgezet naar analoog en de boxen aangeklikt zodat deze geluid geven.
Gestotter is voorbij.

Tnx.

Verwijderd

Hallo ik heb op mijn Android box xbmc gedownload, hij doet het wel maar niet als ik hd films wil kijken , de beeld wappert . Met normale resolutie (dwd) kun je gewoon kijken. Maar niet 720 of 1080 pi. Kan iemand mij daarbij helpen.

Bedankt

• tsoepieschoelie
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 04-03-2018
Wie kan mij helpen heb de laatste dagen een zwart scherm bij mach-up, of de lijst od balk blijft over de film staan. De versie gothem met win 7 gezet op mijn pc

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

tsoepieschoelie schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 17:46:
Wie kan mij helpen heb de laatste dagen een zwart scherm bij mach-up, of de lijst od balk blijft over de film staan. De versie gothem met win 7 gezet op mijn pc
Lees het zelf nog eens terug? Begrijp je dan zelf wat je hebt geschreven? Probeer eens duidelijk te zijn.

Testing, one, two ...

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:14

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Een oud topic kicken op deze manier is niet de bedoeling, daarbij is het een topic van iemand anders waarin je je eigen probleem neerzet.

Graag even de Quickstart in Het algemeen beleid doornemen. Succes! :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.