Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Silverlight aanpassing met C#

Pagina: 1
Acties:

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-11 11:14

fynrd1

Fooled by Randomness

Topicstarter
Dag, om maar gelijk met de deur in huis te vallen, ik heb weinig kaas gegeten van programmeren.
Omdat ik er zojuist achtergekomen ben dan netflix / silverlight niet 21:9 monitoren ondersteund, ben ik een dankzij google op het volgende resultaat gekomen. Geen idee hoe ik dit moet implementeren, wat voor stappen moet ik volgen om deze aanpassing te kunnen verrichten? Heb ik speciale software nodig of kan het ook gewoon met notepad?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-11 18:52

Sebazzz

3dp

Het staat er toch? Voeg een event handler toe voor het FullscreenChanged event.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Topicstarter
De vraag is meer, hoe moet ik dat doen? De basis ontbreekt bij mij namelijk volledig, ik wil het graag leren maar geen idee waar ik moet beginnen.

Bijvoorbeeld het "FullscreenChanged event", waar kan ik deze vinden? Het zoeken naar de system.windows.interop.dll levert mij alleen maar voor notepad onleesbare bestanden op. Ik neem aan dat ik dan een programma nodig heb als visual studio (Heb hier wel een licentie voor dmv dreamspark) ?

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10 16:43
Je zult de broncode van Netflix moeten hebben (die je niet snel zult krijgen) om dit aan te passen. De fix die jij vindt is alleen van toepassing als je 'zelf' een programma schrijft en kan niet makkelijk achteraf in andermans programma's toegevoegd worden tenzij je de broncode hebt.

~ Mijn prog blog!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Topicstarter
Dankjewel voor het verhelderende antwoord. Dan moet ik het maar opsturen als suggestie voor de ontwikkelaar zelf.

Van de win8 app heb ik het volgende bestand gevonden, Netflix.Windows.Media.SourcePlugin.ni.dll Het is deels onleesbaar, maar misschien kan ik er wat in vinden. Laat het zo wel weten.

[ Voor 45% gewijzigd door fynrd1 op 21-10-2013 16:40 ]

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
Een DLL gewoon ff wijzigen gaat je dus niet lukken.

https://niels.nu

Pagina: 1