ik heb net mijn pc uitelkaar gehaald om de kabels beter te kunnen plaatsen.
hierbij heb ik alles uit de kast gehaald en opnieuw weg gewerkt.
na dat ik alles had ingebouwd wou de pc niet meer opstarten.
het enige wat de pc nu doet is aangaan. geen beeld geven.
alle onderdelen draaien en de goede lampjes branden.
1. ik heb de videokaart vervangen, en een ander beeldscherm geprobeerd. nog steeds geen resultaat.
2. daarna heb ik de ram modules 1 voor 1 getest. dus met 1 draaien en de andere er uit laten. dit heeft ook niet gewerkt.
3. als laatst een beeper er aangehangen. deze geeft volgens mij 1 lange beep aan en 2 korte.
dit zou duiden op een kapotte video kaart. alleen de gpu in andere pc getest en werkt daar wel. ook de kaart in het andere pci slot werkt niet.
ik heb eerder problemen gehad met deze serie moederbord's. is al de 3e die ik opnieuw plaats. maar ik wil zeker weten dat ik nu het goede rma stuur.
hierbij video van de beepcode voglens mij 1 keer lang 2 keer kort.
[YouTube: http://youtu.be/7HQ67Wu7gsE]
cpu: amd phenom II x 4 965BE
mobo: gigabyte 970a-ud3 rev 1.2
gpu: 6970 xfx
ram: corsair
hierbij heb ik alles uit de kast gehaald en opnieuw weg gewerkt.
na dat ik alles had ingebouwd wou de pc niet meer opstarten.
het enige wat de pc nu doet is aangaan. geen beeld geven.
alle onderdelen draaien en de goede lampjes branden.
1. ik heb de videokaart vervangen, en een ander beeldscherm geprobeerd. nog steeds geen resultaat.
2. daarna heb ik de ram modules 1 voor 1 getest. dus met 1 draaien en de andere er uit laten. dit heeft ook niet gewerkt.
3. als laatst een beeper er aangehangen. deze geeft volgens mij 1 lange beep aan en 2 korte.
dit zou duiden op een kapotte video kaart. alleen de gpu in andere pc getest en werkt daar wel. ook de kaart in het andere pci slot werkt niet.
ik heb eerder problemen gehad met deze serie moederbord's. is al de 3e die ik opnieuw plaats. maar ik wil zeker weten dat ik nu het goede rma stuur.
hierbij video van de beepcode voglens mij 1 keer lang 2 keer kort.
[YouTube: http://youtu.be/7HQ67Wu7gsE]
cpu: amd phenom II x 4 965BE
mobo: gigabyte 970a-ud3 rev 1.2
gpu: 6970 xfx
ram: corsair
If water polo was easy, it would be called football