Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Fawn
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-06-2021
Beste medetweakers,

De accu van mijn (tweedehands) Samsung Apollo (GT i5800) is na een anderhalf jaar helemaal op. De telefoon waarschuwt na een nacht laden 's ochtends al dat de accu bijna leeg is en het redt het avondeten meestal niet.

Nu vraag ik me af of ik met een budget van 60-75 euro beter af ben met een tweedehands smartphone van marktplaats of dat er in china iets bruikbaars te vinden is voor die prijs?
Mijn verwachtingen: minimaal één dag accuduur op basis van gemiddeld gebruik, wifi, 3g en een goed reagerend touchscreen.

• GeneralBurrito
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-11 16:46
ik zou gewoon proberen je budget wat op te rekken, zelfs in china wordt het erg krap voor die paar euro

• EBOOZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-11 08:35
De Nokia Lumia 520 wordt erg goed verkocht bij mensen met een lager budget

• FotW
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 24-10 13:17
EBOOZ schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 12:53:
De Nokia Lumia 520 wordt erg goed verkocht bij mensen met een lager budget
Dit, ik wilde zelf ook niet veel meer uitgeven aan een smartphone, aan bellen en whatsapp heb ik voldoende. De 520 bevalt mij uitstekend voor de prijs.

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-11 13:54

Standeman

Prutser 1e klasse

Als je verder tevreden bent over de telefoon kan je ook een nieuwe accu overwegen.

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• Fawn
Ik zal eens rondzoeken naar opties voor de nokia 520.
De huidige galaxy is niet in zo'n topstaat dat ik er een accu van zou willen vervangen.

• Fawn
Uiteindelijk ben ik toch op een china phone terechtgekomen.
De Jiayu G2 lijkt te bieden wat ik zoek, voor ongeveer 80 euro.
http://www.banggood.com/W...-Phone-Black-p-63548.html

Op deze manier heb ik redelijk binnen het budget een nieuwe telefoon, met een aardige accuduur.
Pagina: 1