Toon posts:

scanner werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraagje. Ik heb nu windows 8 en een Brother DCP 120C printer/scanner.
Nu telkens bij het scannen krijg ik een foutmelding. Drivers kan ik niet goed vinden.
Daarna heb ik op internet vue scan gevonden maar daar staat bij het scannen een watermerk op .
Bestaat er nog andere soft ware om online te scannen of hoe krijg ik mn eigen scanner weer op gang.
Alvast bedankt.gr Anaid14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Welke foutmelding krijg je dan precies? En in principe zou je met Windows 7 drivers ook het ding moeten kunnen aansturen. Ik denk dat het dan ook eerder aan de software ligt dan aan de driver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit is de foutmelding Het document kan wegens een probleem niet worden gescand. Raadpleeg Help en Ondersteuning of de documentatie van de scanner voor het oplossen van het probleem en daarna komt kan het document niet scannen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LnC
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-08 11:16

LnC

The offending line...

Download de drivers van je printer / scanner via hier. Ik zie dat je op deze link ook de drivers van Windows 8 kan downloaden. Mocht dit niet werken, dan kan je altijd nog de drivers van Windows 7 downloaden en deze installeren met behulp van compatible modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:53

TheVMaster

Moderator WOS
Helaas voldoet jou topic (nog) niet aan de eisen die wij op Tweakers stellen.

Ik mis het volgende :
  • Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd om je probleem opgelost te krijgen?
  • Welke oplossingen heb je (via de zoekmachines) gevonden en waarom voldoen deze niet?
Kijk even goed in het beleid, wat er nu precies verwacht wordt van een goede topicstart en vul je topicstart aan...

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Als ik trouwens zoek op brother DCP 120C scanner windows 8 driver dan verteld de website van Brother mij (een van de eerste links) het volgende :
The Windows® 8 operating system contains the appropriate drivers, or the Windows Update system provided by Microsoft® supplies the appropriate drivers for your Brother machine. These drivers are called built-in drivers.
(zie voor een linkje de post hierboven)

[ Voor 3% gewijzigd door TheVMaster op 21-10-2013 17:35 ]