Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• thomaspc
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-04-2023
Welke zou jij kiezen?

Nexus 7

Prijs: 135 euro
Link naar specs: https://support.google.com/nexus/answer/2667663?hl=nl

PiPo S3

Prijs: 77 euro
Link naar specs: http://www.pandawill.com/...ra-hdmi-white-p70920.html

Verwijderd

euh? Wat wil je er mee doen? Tenzij je op vakantie films wil kijken en dus een SD kaart moet kunnen gebruiken om de films op te slaan en HDMI om op de TV aan te sluiten, is er geen competitie.

In dat geval: doe jezelf een plezier en haal de Nexus.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2013 00:01 ]

• thomaspc
het gaat mij om op de tablet te typen, internetten en gamen. Ik merkte niet eens op dat er geen sd kaart in de nexus kan.

Dit kan best een dealbreaker zijn, maar de nexus heeft een qaudcore 1.2 cpu en de pipo s3 heeft een dual 1.6. Welke van deze twee zou jullie voorkeur hebben?

[ Voor 39% gewijzigd door thomaspc op 21-10-2013 00:07 ]

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:56
De Nexus, het enige probleem wat je daarmee kunt hebben is dat het tablet naar verloop van tijd langzaam word. Dat ligt blijkbaar aan het interne geheugen wat niet 100% zou zijn. Voor de rest is dat zo ongeveer het beste tablet op de markt.

• thomaspc
En wat als we uitgaan van een pipo s1 pro. Deze heeft ook erg goede specs en ziet er in verschillende video's snel uit.

Link naar specs: http://dealsprime.com/pip...dr3-8gb-rom-smart-s2.html

Hij heeft minder opslagcapaciteit, maar wel de mogelijkheid tot een tf card.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:58

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik verplaats hem even naar MAA omdat het aankoopadvies betreft.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• twooggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-11 18:01
thomaspc schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 23:51:
Welke zou jij kiezen?

Nexus 7

Prijs: 135 euro
Link naar specs: https://support.google.com/nexus/answer/2667663?hl=nl

PiPo S3

Prijs: 77 euro
Link naar specs: http://www.pandawill.com/...ra-hdmi-white-p70920.html
Welke Nexus 7 wil je hebben? De 8GB versie is volgens mij (bijna) niet meer te krijgen. De 16GB versie is in de pricewatch al veel duurder pricewatch: Google Nexus 7 16GB Zwart.

€135,-- vertaald zich in ong. $178,--. Ik vind hem zo snel nergens nieuw voor dat geld.

Als je gaat vergelijken op specs van de Nexus 7 16 GB kom je op zoiets als dit:
http://www.pandawill.com/...ce&resolution=190&size=13

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-11 13:11
Sorry hoor, maar de volgende keer moet je toch echt even beter je best doen....

De Mali 400 gaat redelijk gelijk op met een Tegra 3. In sommige spellen geeft de Tegra 3 iets mooiere graphics. Daarnaast zijn er een paar spellen die geoptimaliseerd zijn voor de Tegra 3.
De Nexus 7 heeft daarnaast een hogere resolutie.
De Nexus is een reference device. Nieuwe updates komen vrijwel meteen uit voor de Nexus. Voor de PiPo wens ik je veel succes.
Nexus heeft gewoon garantie, PiPo wens ik je wederom heel veel succes.
Nexus is ietsje lichter.

Dit had je allemaal in 10 minuten kunnen vinden. Dus waar heb je onze input voor nodig!? Welke mooier is? Want het verschil van de TF heb je zelf ook gezien. Voor 135,- kun je denk ik ook nog wel een tweedehandse Nexus 7 32GB in nieuwstaat met nog minimaal een jaar garantie vinden.
Tenzij je die PiPo zoveel mooier vindt natuurlijk :+ .

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

• twooggy
Die Bruine schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:04:
Sorry hoor, maar de volgende keer moet je toch echt even beter je best doen....

De Mali 400 gaat redelijk gelijk op met een Tegra 3. In sommige spellen geeft de Tegra 3 iets mooiere graphics. Daarnaast zijn er een paar spellen die geoptimaliseerd zijn voor de Tegra 3.
De Nexus 7 heeft daarnaast een hogere resolutie.
De Nexus is een reference device. Nieuwe updates komen vrijwel meteen uit voor de Nexus. Voor de PiPo wens ik je veel succes.
Nexus heeft gewoon garantie, PiPo wens ik je wederom heel veel succes.
Nexus is ietsje lichter.

Dit had je allemaal in 10 minuten kunnen vinden. Dus waar heb je onze input voor nodig!? Welke mooier is? Want het verschil van de TF heb je zelf ook gezien. Voor 135,- kun je denk ik ook nog wel een tweedehandse Nexus 7 32GB in nieuwstaat met nog minimaal een jaar garantie vinden.
Tenzij je die PiPo zoveel mooier vindt natuurlijk :+ .
No offense en zwaar off-topic. Als je je even iets meer had verdiept in alleen de leeftijd van thomaspc, dan had je gezien dat je dit niet direct van deze user hoeft te verwachten. Als je hem (vermoed ik) gewoon op weg helpt kan er nog een mooie lange toekomst in het verschiet liggen waarbij hij steeds meer kennis op doet en later anderen op weg kan helpen.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-11 13:39
twooggy schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:26:
No offense en zwaar off-topic. Als je je even iets meer had verdiept in alleen de leeftijd van thomaspc, dan had je gezien dat je dit niet direct van deze user hoeft te verwachten.
Want op je 21ste kan je dit soort dingen niet zelf uitzoeken? Ik mis iets denk ik :)

Nickname does not reflect reality

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-11 13:11
twooggy schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:26:
[...]

No offense en zwaar off-topic. Als je je even iets meer had verdiept in alleen de leeftijd van thomaspc, dan had je gezien dat je dit niet direct van deze user hoeft te verwachten. Als je hem (vermoed ik) gewoon op weg helpt kan er nog een mooie lange toekomst in het verschiet liggen waarbij hij steeds meer kennis op doet en later anderen op weg kan helpen.
None taken. Yet you're missing my point.

Ik heb wel degelijk geholpen door de verschillen op te noemen. Zij het op sarcastische wijze. En vervolgens de kennelijk enige serieuze vraag die overblijft gesteld... Welke vind je mooier? OK, !? kan onvriendelijk overkomen. Maar is meer bedoeld als, wat wil je nou weten.

Dus nogmaals thomaspc, Omega Supreme meldt al dat het voornaamste verschil zal zitten tussen een TF en HDMI. Ik noem punten op waar de Nexus sterker in is. Dan rest onze vraag nog, wat vind jij belangrijker? Technisch zijn ze redelijk aan elkaar gewaagd qua performance. Maar tenzij je het leuk vindt (goed argument als Tweaker) om met onbekend spul te spelen, zou ik de Nexus 7 aanraden. Mits HDMI/TF niet van levensbelang zijn voor je. TF kun je nog omheen met stickmount, maar HDMI gaat echt niet gebeuren.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

• twooggy
Brad Pitt schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 10:04:
[...]

Want op je 21ste kan je dit soort dingen niet zelf uitzoeken? Ik mis iets denk ik :)
Ik mis iets en kan niet rekenen dacht dus 11. 8)7

@ Die Bruine, Excuse me :X
Pagina: 1