Na installatie van Windows 8.1 stootte ik op enkele problemen (secureboot melding op bureaublad, dvd speler wordt niet meer gezien, windows app store werkt niet meer,...) en ééntje daarvan is dat internet explorer mij niet toelaat een file te openen of te saven. Ik krijg wel onderaan het balkje met de keuze maar als ik klik op 'open' gebeurt er niks. Kies is voor 'save' of 'save as' dan faalt de download altijd.
Het vreemde is dat als ik IE opstart via rechtsklik 'run as administrator' het wel normaal werkt.
Echter als ik kies om IE altijd als administrator te openen (aangevinkt in de opties) dan lukt het opnieuw niet meer.
Heeft iemand een idee aan wat dit kan liggen?
Heb het gevoel dat het puur een specifieke setting is die fout staat maar zou niet meteen weten wat...
Het vreemde is dat als ik IE opstart via rechtsklik 'run as administrator' het wel normaal werkt.
Echter als ik kies om IE altijd als administrator te openen (aangevinkt in de opties) dan lukt het opnieuw niet meer.
Heeft iemand een idee aan wat dit kan liggen?
Heb het gevoel dat het puur een specifieke setting is die fout staat maar zou niet meteen weten wat...