Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• joker1
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22-07 09:59
In dit forum werd al een paar keer gerefereerd naar www.cvtuning.nl . Wat ik tot nu toe zag is summier maar positief. Zelf overweeg ik om via die site een verbetertraject te starten. Kost wel tenminste € 32,50 en afhankelijk van de uitkomst is er eventueel een vervolg.

Mijn vraag is of er ervaringen zijn met cvtuning.nl en of het de investering waard is.

• NielsTn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-11 22:54
heb hier als een van de eersten CV Tuning uitgenodigd, en met de standaard Intergas ketel en normale radiatoren aanzienlijke resultaten bereikt. Echter, na paar jaar mijn Qsolar geplaatst, en naar (Z)LTV toe, dus toch weer ff opnieuw inregelen denk ik.
Verder op mijn site eea over CV tuning terug te lezen.

Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels

• Aardwolf
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:33
Linkje Niels?

Maar ik ben hier ook wel nieuwsgierig naar. Zeker omdat de beste man het nauwkeurig probeert in te regelen, maar wat als er een heel koud jaar is of juist een heel warm jaar. Loopt de CV dan niet de ene keer veel gunstiger dan de andere keer wat betreft rendement?
Moeten installaties bijvoorbeeld ook nog worden nagetuned of is eenmaal inregelen en nooit meer aankomen?

Toch wel interessant om te weten, ook m.b.t. het kostenplaatje op termijn.

• joker1
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22-07 09:59
NielsTn schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 20:12:
heb hier als een van de eersten CV Tuning uitgenodigd, en met de standaard Intergas ketel en normale radiatoren aanzienlijke resultaten bereikt. Echter, na paar jaar mijn Qsolar geplaatst, en naar (Z)LTV toe, dus toch weer ff opnieuw inregelen denk ik.
Verder op mijn site eea over CV tuning terug te lezen.
Niels, bedankt voor je antwoord. Link naar je site vond ik via je profiel.
Dus ook met je Qsolar (heb ik ook) denk je er over om opnieuw cvtuning in te schakelen? Of kun je het nu zelf?

• NielsTn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-11 22:54
joker1 schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 21:02:
[...]

Niels, bedankt voor je antwoord. Link naar je site vond ik via je profiel.
Dus ook met je Qsolar (heb ik ook) denk je er over om opnieuw cvtuning in te schakelen? Of kun je het nu zelf?
Ik zou het theoretisch zelf kunnen, maar ja... voorlopig kijk ik eerst ff hoe het nu gaat.
Heb n.l. nog plannen om de overige radiatoren (incl design badkamer) naar ZLTV om te zetten ( maar deze staan grotendeels altijd dicht).

ik zie dat in mijn forum-profiel OOK mijn website staat, maar geen 'icoontje' bij mijn reacties.. nah... ah je moet het drop-down pijltje klikken en dan mn website kiezen...

[ Voor 14% gewijzigd door NielsTn op 20-10-2013 21:12 ]

Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels

• Aardwolf
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:33
Die website had ik wel gevonden, maar waar staat je review dan op je website? Die link zou ik graag willen zien, anders moet iedereen in dit topic ellenlang blijven zoeken.

Edit:
Het zal deze wel zijn, lang leve google:
http://www.renewable-ener...na-waterzijdig-inregelen/

Of is het toch deze? :
http://www.renewable-ener...e-waterzijdig-ingeregeld/

[ Voor 41% gewijzigd door Aardwolf op 21-10-2013 00:30 ]

Pagina: 1