Single plug headset gezocht.

Pagina: 1
Acties:

• Niekess
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15-02 15:54
Hallo,

Ik heb een tablet maar daarbij een aansluiting voor koptelefoon. Dezelfde poort is echter ook geschikt voor microfoon. Met mijn huidige headset (Logitech G330) die 2 poortjes heeft moet ik dus kiezen of ik de microfoon of audio gebruik.

Nu zoek ik een headset die beiden gangen in 1 heeft zodat ik niet hoef te kiezen welke ik ga gebruiken. Het zou ook een optie kunnen zijn voor een kabel die ze combineert maar mijn headset is nog in 1 stuk doormiddel van plakband dus een nieuwe lijkt me beter.

Dus kortom, wat is een headset met 1 plug in plaats van 2?
Een USB headset is geen optie omdat de enige USB poort die ik heb wil gebruiken voor USB stick of externe harde schijf.

Alvast bedankt. :)

• C0rnelis
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-02 19:13
Heb je zoiets als http://www.amazon.co.uk/3...itter-Cable/dp/B006IDNJG0 of http://www.amazon.co.uk/S...er-Adapter/dp/B004SP0WAQ/ al geprobeerd?

Ook als je zegt een nieuwe is beter want je G330 is bijna stuk: wanneer het verloopstuk werkt hoef je je zoektocht niet te beperken tot nieuwe headsets met 1 jack plug.

[ Voor 13% gewijzigd door C0rnelis op 20-10-2013 15:26 ]

• Niekess
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15-02 15:54
Ik ben niet zo van spullen kopen via Amazon, loop ik morgen liever even langs Mediamarkt na werk.

De huidige headset heb ik al jaren en is dus niet meer zo sterk en valt bijna uitelkaar. Ook is er een probleem in het balans van geluid. Vandaar dat ik erover denk om gelijk een gehele nieuwe headset te nemen. De verloopstuk van die headset is naar USB en dat wil ik niet.

• C0rnelis
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-02 19:13
Dat verloopje is ergens anders ook vast te halen, het was puur ter illustratie ;) Het lijkt me handiger om een verloopje te gebruiken en vrij te zijn in je keuze qua headsets en om te voorkomen dat je bij een nieuwe tablet ook rekening moet houden met 1 jack/dat je dan weer een ander headset moet kopen.

• miyazakiman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-08-2025
Als je eentje zoek voor gaming, kijk dan naar de Razer black shark of Razer Black Shark BF edition.