snes gamepad op pc..

Pagina: 1
Acties:

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-02 19:43
Ik weet het, er zijn al enkele topics hierover geweest maar kan ze niet meer vinden.

Hoe kan ik een snes gamepad op de pc aansluiten door middel van draadjes knippen. Ik weet wel een manier voor de paralelle poort maar daar heb ik geen zin in (solderen enzo.).
Ik wil het simpel.
Wie heeft een schema? ofzo en de kleuren draadjes van de gameport en betekenis (wat ze doen).

Alvast bedankt, en kom niet zeggen koop een gamepad van 25,- ofzo. :)

Verwijderd

een vraag... waarom???

zitten 6 fokking knoppen op en een kut d-pad...

koop een gamepad van 125,--

:)

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-02 09:05

Kvn

Op woensdag 06 juni 2001 17:07 schreef DonX1 het volgende:
Ik weet het, er zijn al enkele topics hierover geweest maar kan ze niet meer vinden.

Hoe kan ik een snes gamepad op de pc aansluiten door middel van draadjes knippen. Ik weet wel een manier voor de paralelle poort maar daar heb ik geen zin in (solderen enzo.).
Ik wil het simpel.
Wie heeft een schema? ofzo en de kleuren draadjes van de gameport en betekenis (wat ze doen).

Ik heb er nog een liggen in het model van een Snes-gamepad, zat bij Super Street Fighter II Turbo voor de pc :)

Verwijderd

Op woensdag 06 juni 2001 17:14 schreef Spike5000 het volgende:
een vraag... waarom???

zitten 6 fokking knoppen op en een kut d-pad...

koop een gamepad van 125,--

:)
Die dingen waren ten minste nog lekker simpel

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-02 19:43
ik wil het alleen proberen, gebruiken??? ben je gek ik heb wel hier goede gampads liggen..

maar een vriend heeft geen money, en dit leek me een goede alternatief.

help me verder...

Verwijderd

Op woensdag 06 juni 2001 17:21 schreef DonX1 het volgende:
ik wil het alleen proberen, gebruiken??? ben je gek ik heb wel hier goede gampads liggen..

maar een vriend heeft geen money, en dit leek me een goede alternatief.

help me verder...
okok, ik zal eens zoeken.... heb het namelijk zelf ook al eens gedaan... moet nog wel een schemaatje op mn server staan.....

• PCR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-01 19:46

PCR

Op woensdag 06 juni 2001 17:07 schreef DonX1 het volgende:

Ik wil het simpel.

En er staat nergens op internet hoe die joystick-aansluiting precies in elkaar steekt? Is die aansluiting parallel of serieel? Is ook wel belangrijk om te weten,

(grtn ihelpyou ;) )

Codedivision | Freedom Internet

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:46
Ik zie net dat een fantastische site waar schema's voor werkelijk _alle_ console pads op stonden weg is :(

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y

Pagina: 1