Toon posts:

Upgrade!!!!!!!!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu 128 mb 100 mhz. intern. Als ik er nu 128 bij zou nemen, scheelt dat veel in prestatie???! Of raden jullie me aan om 133 mhz er in te douwen??

Ik heb een PIII 450 op een 440 BX.
:r

• OldButNotSoWise
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-02 01:07

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

128Mb PC133 ivm kostprijs erbij zetten.
Je kunt dan meteen eventueel CAS2 proberen indien je een beetje goed merk PC100 in je comp heb zitten.
En ja het scheelt wel degelijk 128 of 256.

En sorry wat is er mis met P3 450 en de 440 BX chipset :?
Is een prettige combi volgens mij :)

Verwijderd

ja als je een jaar of 2 terug leefde dan was dat een kickass combo .... :)

Verwijderd

Ben onlangs zelf ook overgegaan van 128 naar 256. Het verschil is duidelijk merkbaar tijdens Photoshop en het spelen van Unreal.

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Juist op een PIII 450 zou ik er 128 MB bijgooien. Bij die pc (die waarschijnlijk al weer bijna 2 jaar oud is) is het juist goed voor de snelheid om de harddisk te ontlasten.

Ik werk soms nog op een Celeron 400@450 hier thuis, en dit gaat prima met 256 MB onder win2k. Terwijl ik op de universiteit me soms erger aan de traagheid van die PIII 667's met 128 MB onder win2k.

Geheugen doet dus een hoop. Enne: niet fokken met de BX, want dat is een geniale chipset.. :). Mijn PIII 850 draait heerlijk op een BX chipset. Op 1120 MHz welteverstaan ;) .

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP