Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mijn dochter van 7 had een 7 inch galaxy tab 2 van samsung.
Deze is kapot gegaan. Reparatiekosten 205 euro. Dus dat doen niet.
Verzekering keerde 205 euro uit dus een nieuwe tablet.

Dochter zou wel een 10 inch willen.
Samsung galaxy tab 2 10.1 = 230 euro.
Is dat een goede prijs of zijn er voor dat geld interessantere te krijgen.

Is een Toshiba at300se wat. Ik lees daar weinig over.
Alle info is welkom.

Mvg ArS

• anjaniki
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-10 16:11
Voor dat geld moet er wel iets beters te krijgen zijn. Bijvoorbeeld deze transformer infinity welke een full hd scherm, snellere proc en meer geheugen heeft (en eventueel een toetsenbord)
In de review van de tab wordt de Toshiba ook aangehaald (snellere proc, minder goed scherm)

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:13
Is de Galaxy Tab 3 10.1 geen optie? Daar krijg je momenteel €50 retour via een cashback actie van Samsung. De tablet kost dan effectief €265, dit lijkt mij een stuk betere deal dan de tab 2. De Tab 3 8" kost met cashback €225 wat ook een prima prijs is. Een andere zeer goede optie is de nieuwe Nexus 7 (2013) voor €260 ook al voldoet deze niet aan haar wens van een 10" scherm.

Verder zou je nog kunnen kijken naar een tweedehands 10", in de V&A worden onder andere een paar Galaxy Note's 10.1 voor onder de €300 aangeboden wat ook een interessante optie kan zijn, zeker vanwege de extra pen-functionaliteit.

[ Voor 4% gewijzigd door Jorick op 21-10-2013 12:36 ]

• anjaniki
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-10 16:11
Ibood doet vandaag ook een duit in het zakje transformer prime + dock 230 euro.

Verwijderd

Topicstarter
Best lastig.
Zeker om de prijs niet boven de 230 te laten uitkopen.

Vooralsnog zijn dat dus
Samsung galaxy tab 2 10.1
Toshiba AT300se
En de ibood maar daar heb ik nog geen ervaring mee.

Ik blij nog ff nadenken en vergelijken.

Ar

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:56

13art

Moderator Mobile
De TS is wat aan de magere kant. Misschien is het ook handig om er bij te vermelden waar een tablet aan moet voldoen voor jullie, buiten de prijs om. En zie je het bijvoorbeeld zitten om een tablet te importeren vanuit china (is hier ook een topic over op GoT)?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 20:06:
Best lastig.
Zeker om de prijs niet boven de 230 te laten uitkopen.

Vooralsnog zijn dat dus
Samsung galaxy tab 2 10.1
Toshiba AT300se
En de ibood maar daar heb ik nog geen ervaring mee.

Ik blij nog ff nadenken en vergelijken.

Ar
Persoonlijk zou ik de tab 3 10.1 of anders de 8 inch boven de tab 2 verkiezen.

Verwijderd

Topicstarter
Mijn dochter had een ss galaxy tab 2 7.0 en was daar tevreden mee.
Deze is kapot en ze mocht dezelfde uitkiezen maar gaf aan graag een 10 inch te willen.......please.....
En opa oma hebben die ook dus ze weet hoe dat werkt.

Wat doet ze ermee. Voornamelijk spelletjes en dan geen hoogstaande grafisch ingewikkelde spellen.
Verder YouTube kijken film kijken en muziek luisteren.

Ik heb weinig gevoel bij importeren.
Erg mooie tablet lijkt me trouwens ook de Sony xperia tablet s. Maar die is ook behoorlijk aan de prijs.

Verwijderd

Topicstarter
Leuk stukje trouwens hieronder.

Oude Galaxy Tab 2 scoort beter dan Tab 32 september 2013
De Samsung Galaxy Tab 3 7.0 en 10.1 komen minder goed uit onze test dan hun voorgangers uit de Galaxy Tab 2 reeks. Dat is opvallend want de tweede generatie Galaxy Tabs zijn inmiddels meer dan een jaar oud.

Verreweg het grootste verschil tussen de twee generaties zit in de accuduur: met de Galaxy Tab 3 10.1 en 7.0 kun je respectievelijk 3 en 2 uur minder lang internetten dan met de Galaxy Tab 2 10.1 en 7.0. De verschillen in accuduur bij het afspelen van video wijken iets minder af.

Verder is het opmerkelijk dat de Galaxy Tabs er ook op schermkwaliteit niet op vooruit zijn gegaan. Ze hebben dezelfde resolutie en pixeldichtheid als hun voorgangers: de scherpte van tekst en plaatjes is daarmee onveranderd en de kijkhoeken zijn zelfs minder dan die van hun voorgangers. Vanwege recente prijsverlagingen is de oude Galaxy Tab 2 10.1 bovendien €115 goedkoper dan zijn opvolger.

De nieuwe Galaxy Tabs zijn niet in alle opzichten een achteruitgang: zo zijn ze dankzij betere onderdelen wel sneller dan hun voorgangers. Internetten, gamen, films kijken, het gaat allemaal soepeler. Daarnaast zijn ze een stuk handzamer: zowel het gewicht als de dikte van de nieuwe Tabs is lager.

Verwijderd

Topicstarter
En het is een note 10.1 geworden. 2e hands. 4 maanden oud met originele factuur en 2 mooie hoesjes
Prijs 250 euro en flinke afschrijving voor de Eerste eigenaar.

Mbt Ar

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2013 07:47 ]

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

Klein nadeel is de gebrekkige autocorrect :P

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Hahaha ja