Franse hackers laten zien hoe iMessage onderschept wordt

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
France hackers intercepted, read and could chance the content of iMessages between two iPhones.
They Showing on the fly how to intercept what people strokes are on the keyboard and what they saying.
Malware could do the same and just only intercept for other benefits. So how you feel about banking on your mobile phone.

Apple said a day before it's impossible for them to read your message's because they must build messenger from the ground :)

Dit gebeurt trouwens al een tijdje met whatsapp maar dit zijn zorgelijke dingen en laat ook zien wat
eventuele malware doet op je toestel zoals toestsaanslagen op je toestel of welke app je gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BombaAriba
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 01:02

BombaAriba

Ondertitel

Maar de belangrijke vraag: is fysieke toegang hiervoor nog nodig? Of lopen alle iPhones gevaar?

Ze geven wel erg weinig info naar mijn idee, hebben ze de exploits ook naar Apple gestuurd of niet? Laten we maar hopen van wel en dat ze dit maar snel kunnen fixen.

[ Voor 47% gewijzigd door BombaAriba op 20-10-2013 20:58 ]

We can believe what we choose. We are answerable for what we choose to believe. -John Henry Newman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:40

talin

ES-MA

waarom ( is mijn vraag ) is dit zorgelijk?

als je niets te verbergen hebt?

het is een gratis dienst niet iets waarvoor ik geld betaal omdat ik het veilig wil hebben, als ik serials of gevoelige data wil versturen zal ik dat niet via iMessage doen.

als men iets wil dat doet men of vind men daar toch wel een weg voor, ik als burger uit een land van +-17miel inwonders ben niet zo interessant voor een hacker hoop ik en maak me er niet veel zorgen over.

als het niet veilig meer is om te internet bankieren op mijn telefoon, tablet of laptop dan zoek ik wel een andere manier om dat te doen.

toen bekend werd dat dropbox lek zou zijn, heb ik dat overboord gegooid
dat zal ik ook in de toekomst gaan doen als apps of toepassingen niet veilig meer zijn.

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!