Complimenten

Pagina: 1
Acties:

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-12-2025
Bij deze even complimenten voor de uitstekende hoeveelheid nieuws vandaag! Het is de laatste tijd niet al te best (understatement >:) ) maar vandaag is het echt perfect! Ga zo door :)

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

* Wouter Tinus weet niet of dat wel goed is voor z'n studie >:)

toch bedankt hoor, maar met Computex enzo is er gewoon ook meer nieuws om te posten, ik heb ook gewonen dagenlang dat er gewoon nauwelijks iets te vinden is.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:05

Hoicks

Techno!

Complimenten aan de Modjes voor het verplaatsen van mijn topic (op HA)op mijn verzoek naar SA.

Die lui ondernemen al actie nog bijna voordat ik die verplaatsing al gepost had! LOL Damn you guys are FAST!

Thanx :)

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-02 13:47
Ik vind het de laatste tijd zowiezo beter. Wat er nu op de frontpage staat is echt nieuws. Een paar maanden terug stond ongeveer elke review op internet erbij. Toen had je echt van die mega-waslijsten met nieuwsitems, waarvan de helft niet of nauwelijks interessant was. Het nieuws wat de laatste tijd wordt gepost is echt nieuws wat 'nieuw' is (ehhh... :) ). Ik vond de kwaliteit van de nieuwsberichten deze week opvallend hoog (met name die over de AMD 760MP/760MXP door Femme en Jack) als je het nieuws op t.net las, hoefde je de review niet eens meer te lezen eigenlijk :)

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op donderdag 07 juni 2001 15:54 schreef Hoicks het volgende:
Complimenten aan de Modjes voor het verplaatsen van mijn topic (op HA)op mijn verzoek naar SA.

Die lui ondernemen al actie nog bijna voordat ik die verplaatsing al gepost had! LOL Damn you guys are FAST!

Thanx :)
hehe.... * Delerium quick :)