Dus? Scrummie is mogelijk iemand die Apple goed vind. Ik doe daarbij al meteen een aanname op basis van zijn avatar en dat stukje tekst. Op basis daarvan doe jij al meteen de (eigenlijk nog veel verder gaande) aanname dat hij bevoordeeld is in de beoordeling van een boek.
Ik kan je melden: ik ben absoluut geen apple fanboy of whatever, maar hij heeft gewoon gelijk: het is een goed boek, en een aanrader voor iedereen met interesse in technologie

Zie overigens ook mijn eerdere post
Assumption is the mother of all fuckups enzo
Maargoed, ik zie dat jij uit 1984 bent. Dus laten we zeggen dat jouw eerste computer halverwege de jaren 90 in beeld kwam. Zal ongetwijfeld een pentium of 486 zijn geweest. Je was 17 toen de eerste iPod uitkwam, en daarvoor had je nog nooit van Apple gehoord.
Trust me, je hebt een hoop computergeschiedenis gemist. Dankzij die pioniers hebben we wat we nu hebben, en heeft iedereen een of meerdere computers (let op: ik noem het specifiek geen PC, Mac, Android stick of zelfs verdwaalde DEC Alpha of Sun machine) voor dagelijks gebruik in huis, en is zelfs een TV of een koelkast tegenwoordig computergestuurd. Kortom: Dankzij Steve Jobs en al zijn tijdgenoten kunnen we nu dingen doen en hebben die we 30 jaar geleden niet voor mogelijk gehouden hadden.
Het boek geeft vehalve Steve's leven ook een goed inzicht in al die zaken. Een hoop dingen zijn zoals ze nu zijn omdat bepaalde dingen op bepaalde manieren gelopen zijn, en dat lees je terug in het boek.
Dus om de biografie een oprichter van Apple af te schieten puur omdat iemand met een Apple logo als avatar zegt dat het een goed boek is...da's wel erg kortzichtig.
Doe jezelf een lol, ga naar de action, koop dat boek, lees het, en kom dan terug vertellen wat je er van vind
No flame intended overigens
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)