Biografie Steve Jobs paperback bij de Action €2.99

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gJxJaIr.jpg

In de weekaanbieding bij de Action voor maar liefst 2.99 euro, ingangsdatum 20 oktober.

Het gaat om de originele paperback NL vertaling, zoals in elke boekwinkel of bol.com. Paar maanden geleden al gekocht, destijds ook voor een dump prijs bij dezelfde winkelketen :)

[ Voor 17% gewijzigd door Perkouw op 20-10-2013 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-09 15:15

Scrummie

Think different

Prachtboek. Aanrader voor iedereen met interesse in technologie.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 23:59
6 maanden geleden ook al voor 4,95 te koop, maar dit is wel absurd weinig.
Blijkbaar hebben ze écht een grote voorraad waar ze niet vanaf komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Daan00 schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 23:43:
6 maanden geleden ook al voor 4,95 te koop, maar dit is wel absurd weinig.
Blijkbaar hebben ze écht een grote voorraad waar ze niet vanaf komen.
Tja, waarschijnlijk overgekocht van allemaal handels die ze ook niet kwijtkomen.

Zelf vind ik dit boek oninteressant, ben na 30 bladzijden gestopt met lezen.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2024 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het boek in 1 ruk uitgelezen. Als hij nog leefde had hij hier wel werk van gemaakt, je eigen biografie bij de Action voor een big mac :F

Edit: mijn versie was zonder inktvlekken overigens, wel andere vlekken (van mezelf)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2013 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Om misverstanden te voorkomen, vetvlekken etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

kuusj98 schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 23:46:
[...]

Tja, waarschijnlijk overgekocht van allemaal handels die ze ook niet kwijtkomen.

Zelf vind ik dit boek oninteressant, ben na 30 bladzijden gestopt met lezen.
Het verhaal begint pas goed te worden nadat ie weggeschopt was uit Apple. Toen begon de revenge plot 8)

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:37

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Heb hem in het NL gelezen, maar achteraf gezien had de EN versie beter voor me geweest. Sommige US uitdrukkingen laten zich nou eenmaal slecht vertalen in het Nederlands. En eel gek, maar als ik de NL zinnen voor mezelf vertaalde in het Engels liep het boek qua lezen veel lekkerder.

Maar inhoudelijk sowieso wel een aanrader, zeker voor dat geld.
Of je Apple nu geweldig vind of nog niet dood met een ipod aangetroffen wilt worden: als IT'er is dit gewoon een boek dat in je kast thuishoort.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
De versie die de Action verkoopt heeft wat slechter papier, maar is nog steeds prima te lezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi boek. Maar de achterkant krast wel snel 8)

// Ja ja, you're holding it wrong :P

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2013 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-09 17:56

Perkouw

Moderator General Chat
Modbreak:Zojuist even een schoonmaak gehouden. Kan het nu weer ontopic over de aanbieding a.u.b.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanderghost
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-09 13:58
Ik weet niet wat er stond, maar dit soort afsplitsingen van productaanbiedingen is toch juist om wat slapper te kunnen ouwehoeren dan in het centrale topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Een echte Apple liefhebber kan er natuurlijk ook een stuk of 4 kopen om onder zijn speakers of monitoren te zetten als verhoger. Blijf je geheel in stijl :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:34
The Eagle schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 14:55:
Een echte Apple liefhebber kan er natuurlijk ook een stuk of 4 kopen om onder zijn speakers of monitoren te zetten als verhoger. Blijf je geheel in stijl :)
Mijn hardcopy variant heeft idd vrij lang als verhoging voor mijn iMac bijgeklust >:)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-09 17:19
Trollen doe je maar ergens anders.

[ Voor 89% gewijzigd door gambieter op 20-10-2013 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
Dan lees zijn post toch echt compleet anders dan ik. Spreekt echt totaal geen Apple-fandom uit. Het is gewoon een aanrader voor iedereen die in techniek geinteresseerd is. Er staat nergens dat Apple de Ultieme Heerlijkheid tot in de eeuwigheid is ofzo :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 17:14
Ik lees het idd hetzelfde... Apple is een onderdeel van de huidige stand van techniek, in die vorm is het gewoon een leuk boek om eens te lezen.
Zelfde reactie zou geschreven kunnen zijn als het een boek over Bill Gates zou zijn, of Larry Page/Sergey Brin of Elon Musk... noem ze maar op.
En mocht Apple je dan toch aanspreken, iWoz is ook een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-09 17:19
Melkunie schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 21:42:
Dan lees zijn post toch echt compleet anders dan ik. Spreekt echt totaal geen Apple-fandom uit. Het is gewoon een aanrader voor iedereen die in techniek geinteresseerd is. Er staat nergens dat Apple de Ultieme Heerlijkheid tot in de eeuwigheid is ofzo :S
Klopt, totdat je z'n avatar ziet en de tekst erboven leest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Dus? Scrummie is mogelijk iemand die Apple goed vind. Ik doe daarbij al meteen een aanname op basis van zijn avatar en dat stukje tekst. Op basis daarvan doe jij al meteen de (eigenlijk nog veel verder gaande) aanname dat hij bevoordeeld is in de beoordeling van een boek.

Ik kan je melden: ik ben absoluut geen apple fanboy of whatever, maar hij heeft gewoon gelijk: het is een goed boek, en een aanrader voor iedereen met interesse in technologie :) Zie overigens ook mijn eerdere post :)

Assumption is the mother of all fuckups enzo ;)

Maargoed, ik zie dat jij uit 1984 bent. Dus laten we zeggen dat jouw eerste computer halverwege de jaren 90 in beeld kwam. Zal ongetwijfeld een pentium of 486 zijn geweest. Je was 17 toen de eerste iPod uitkwam, en daarvoor had je nog nooit van Apple gehoord.
Trust me, je hebt een hoop computergeschiedenis gemist. Dankzij die pioniers hebben we wat we nu hebben, en heeft iedereen een of meerdere computers (let op: ik noem het specifiek geen PC, Mac, Android stick of zelfs verdwaalde DEC Alpha of Sun machine) voor dagelijks gebruik in huis, en is zelfs een TV of een koelkast tegenwoordig computergestuurd. Kortom: Dankzij Steve Jobs en al zijn tijdgenoten kunnen we nu dingen doen en hebben die we 30 jaar geleden niet voor mogelijk gehouden hadden.

Het boek geeft vehalve Steve's leven ook een goed inzicht in al die zaken. Een hoop dingen zijn zoals ze nu zijn omdat bepaalde dingen op bepaalde manieren gelopen zijn, en dat lees je terug in het boek.

Dus om de biografie een oprichter van Apple af te schieten puur omdat iemand met een Apple logo als avatar zegt dat het een goed boek is...da's wel erg kortzichtig.

Doe jezelf een lol, ga naar de action, koop dat boek, lees het, en kom dan terug vertellen wat je er van vind :)

No flame intended overigens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
Precies dat, je moet het er ook wel erg graag in willen zien ;)

Ik ben zelf bepaald geen fanboy maar heb wel veel te maken met iPhones en iPads door mijn blinde vader. De voiceover van die dingen is echt meesterlijk, maar voor mezelf vind ik het echt tien keer niks.

Zuiver objectief gesproken is Apple gewoon een van de belangrijkste tech-bedrijven, en daardoor is het een interessant boek, ongeacht wat een zekere Scrummie uit Lutjebroek als avatar gekozen heeft op een of ander forumpje uit een of ander klein koud kikkerlandje :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Blijkbaar is het erg moeilijk om het over de aanbieding te hebben. Vandaar een topicwaarschuwing, jammer dat dat blijkbaar nodig is.

Nu dus terug on-topic.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1

Let op:
Dit topic gaat over de aanbieding van het boek bij de Action, niet over allerlei vooroordelen, grappen of andere ongewenste bijdragen over Apple of Jobs.