game pc voor rond de 950 euro.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bringerofpain
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16-12-2020
Wilt er iemand met heel veel verstand van de huidige zaken een pc samenstellen voor mij voor rond de 950 euro a.u.b. ik geraak er niet te goed aan uit. moeite met kiezen enz. (ik heb na het posten gezien dat deze in de verkeerde sectie zit. mijn excuses hiervoor).

1. Ik heb geen windows en geen voeding nodig (heb 1 van 650 watt)

2. het is niet de bedoeling om te gaan overklokken met dat ik daar niet teveel verstand van heb. Maar het mag wel als het in het budget past dan kan ik me later daarin gaan verdiepen.

3. het is vooral om te gamen zoals fps spellen. dus een goede videokaart, sound en internet is nodig.

4. ik moet ook geen ssd hebben en een harde schijf van 1 terra is genoeg.

5. Mijn budget is rond de 950 euro.

6. Ik wil wel de mogelijk hebben om er eventueel in de toekomst een tweede kaart erbij te steken. Of als ik binnen pak weg 4 jaar een nieuwe videokaart koop dat die terug uitstekend is om te gamen.

Dank u,

Groeten.

[ Voor 4% gewijzigd door Bringerofpain op 19-10-2013 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyyy
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-06-2023
- Videokaart Msi Gtx 770 Lightning (400)
- Je kan ook 2x een Gtx 670 pakken (450-500) of een 780. Ook kan je 2x een 7970ghz edition pakken (450-500). Ik prefereer meestal Nvidia, maar dit is persoonlijk. De SLI setup moet je goed bekijken vooral omdat dit van de oude gen is. Dat je niet het geld uitgeeft aan iets wat over een jaar niks meer waard is.

- intel core i5 4670k (of non k versie maar deze blijft meer waard.) (200)

- Moederbord tussen 80 en 120, maakt voor je game ervaring bar weinig verschil, maar wel even kijken naar SLI compatibiliteit en goede koelvinnen voor eventuele overklok.

- HD Gewoon de goedkoopste 7200 rpm HD op dat moment pakken. (40-80)

- RAM Hetzelfde op dat moment het goedkoopste pakken, 8 of 16 gig (1600 Mhz) (40-60)

- Behuizing: Coolermaster k280 of iets in deze trent (30-40)

- Randapparatuur niet aangegeven of je dit nodig hebt zo ja, dit is erg persoonlijk. Je kan een toetsenbord pakken voor 10 maar ook voor 1000 dit zal je toch zelf moeten uitzoeken wat het beste bij jou past. Als muis kan ik je wel de Logitech G400S aanbevelen.

Ik hoop je een beetje op weg geholpen te hebben, maar ik moet je aanbevelen om zelf je er goed in te verdiepen. Want veel dingen zijn toch gebaseerd op persoonlijke ervaringen of voorkeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bringerofpain
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16-12-2020
bedankt voor uw reactie,

Ik had deze topic een paar dagen geleden verkeerd geplaatst hier. Nu staat die in de desktop aankoopadvies sectie. ik ben er inmiddels al op uit wat mijn systeem zal worden behalve op de voeding ;)

Game pc voor rond de 950 euro

[ Voor 6% gewijzigd door Bringerofpain op 23-10-2013 00:49 ]