Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimvanp1
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:52
Hallo Tweakers,

Ik heb een paar maanden geleden (denk ik) een tweakblog gelezen over een klein projectje rond YouTube.
Deze persoon heeft een website opgezet met de bedoeling om de gasten zelf de muziek te laten kiezen op een feestje.
Dit werkte dus via het openen van de website op een scherm/beamer en onderaan stond een QR-code.
Gasten die de QR-code scannen kunnen dan een liedje toevoegen aan de 'afspeellijst'.

Alleen vind ik nu deze website niet meer terug en ik vind ook geen gelijkende website.
Hopelijk kan iemand me helpen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stane
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-10 10:14
Protu.be was de site, als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-10 14:01
ProTube idd. Hier zijn tweakblog: Maybe, just maybe, someone cares.: ProTube 2.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimvanp1
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:52
Ja, dat was het inderdaad!
Hartelijk bedankt voor de reacties!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-10 16:44

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Vet heb hem ook even in m'n favorieten gezet!

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:42

-tom-562

Oliesjeik

Idem hiero! Gaaf concept!

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-10 09:35
Ik ben ook op zoek naar een dergelijk iets, we draaien vaak muziek via youtube, het zou fijn zijn als alle aanwezigen (max 10) liedjes kunnen que-en.

we hebben protu.be en joetoep al geprobeerd, maar dit werkt niet helemaal vlekkeloos. waarschijnlijk door een crappy wifi verbinding, maargoed.

het fijnste zou zijn als we youtube (speelt op een simpel dell computertje) met een app kunnen bedienen. iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wifi verbeteren. Want welk programma je ook gaat gebruiken je hebt altijd wifi nodig. Ik denk dat de eerder genoemde programma's prima geschikt zijn. Anders kom je al snel uit bij Remote Desktop oplossingen waarvoor gebruikers een aparte app moeten installeren.
Pagina: 1