Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• K3rstman1
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-12-2024
Dag,

Ik ben van plan een nieuwe smartphone te kopen, omdat mijn huidige (alcatel onetouch 990) niets aankan.

Ik heb wat rondgekeken en vond de Huawei Ascend G700, deze leek me wel wat. Nu vroeg ik me af of hij ook echt zo goed is, of zijn er betere smartphones voor die prijs? Welke raden jullie me aan voor maximum 280 euro?

Liefst met een hd scherm, minstens 8gb geheugen, optie voor een microsd kaartje en krachtig genoeg om nog een heletijd mee te gaan.

Alvast bedankt!

• Jeroen10
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Hier kun je alles bekijken, maar voor 280 is het lastig

Kijk ook goed naar de quadcore's, die van 1,2 ghz zijn niet zo snel, kies beter voor de 1,4 of 1,5 ghz. Suc6.

http://tweakers.net/categ...em-1GaTtrwr05azdFrY3lT6w8

[ Voor 124% gewijzigd door Jeroen10 op 19-10-2013 22:11 ]

• Fotogravinnetje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-08 16:50
Kijk ook eens bij de tweedekansjes van coolblue (op marktplaats). Heb je geen spiksplinternieuw toestel, wel garantie, twee weken bedenktijd (ipv de wettelijke 7 dagen), geen verzendkosten en je kunt meer telefoon voor je geld kopen. Ik heb zelf via hen een Xperia Z en bevalt uitstekend

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-11 16:01
In die prijscategorie zijn zeker een aantal leuke telefoons te vinden. Een aantal voorbeelden:

- Sony Xperia T: een iets wat ouder model, maar destijds wel de top van Sony. Dit was het grotere broertje van de Xperia S, welke ik gehad heb en waar ik zeer tevreden mee was.

- LG Optimus 4X HD: goede smartphone met redelijke specs. Hetgeen waar LG vaak minder op scoort is de software, wat niet altijd even gelikt uitziet.

- Nokia Lumia 920: een zeer goed Windows Phone toestel met prima specs en veel opslaggeheugen. Heeft geen micro-SD slot, maar wellicht dat het extra interne geheugen voldoende is.

- Sony Xperia SP: net iets buiten het budget, maar wel een stukje nieuwere hardware.

Je zou ook eens door het V&A gedeelte kunnen bladeren. Vaak doen mensen hun telefoon die ze bij een abonnementsverlening krijgen ongebruikt verkopen voor een gereduceerd tarief. Ook zitten er een paar leuke gebruikte telefoons tussen, zoals de Google/LG Nexus 4 of de Samsung Galaxy S3. De Nexus 4 heeft als grote voordeel dat deze altijd direct de nieuwste Android versie vanuit Google zelf krijgt, waardoor je telefoon langer up-to-date blijft.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

• K3rstman1
allemaal al bedankt!
maar is een dual core 1,7 Ghz beter dan en quad core 1,2 Ghz processor?

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-11 16:01
Google is your friend :) Cores zegt lang niet alles, zie bijvoorbeeld de iPhone 5S die nog altijd een dualcore gebruikt maar wel behoort tot de snelste smartphones. Kortom, zoek wat reviews/benchmarks van de verschillende telefoons. Een aantal namen van benchmarks waar je naar kunt kijken zijn CF-Bench en AnTuTu.

Grof ingeschat zullen de Xperia SP en de Lumia 920 de snelste van de bovenstaande zijn, gevolgd door de Xperia T en LG. Elk van deze telefoons heeft ook reviews hier op Tweakers staan, dus genoeg leesvoer.

Ik zie trouwens dat bij het V&A gedeelte ook een aantal Xperia Z toestellen zijn, dat is ook een erg mooie optie (heb hem zelf). Zeer snel, mooi design, goede software en features, alleen de kijkhoeken zijn wat minder. Dit laatste stoort mij vrijwel niet, in 95% van de gevallen heb je de telefoon toch recht voor je neus en kijk je niet vanuit een hoek.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

• K3rstman1
Ik zag bij de v&a veel samsung galaxy s3's staan voor minder dan 300. Deze heeft wel (maar) 1gig Ram, de huawei heeft 2gig Ram, scheelt dat veel?
Pagina: 1