Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• dijstr
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-08-2024
Hallo medetweakers,

om te beginnen weet ik niet of ik hier in het goede topic zit maar ik wist niet waar ik het anders moest posten! Bij deze, mocht ik in het verkeerde topic posten, excuses!

Ik heb een paar problemen sinds ik ben geupdate naar windows 8.1 en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ik ben in het bezit van een Lenovo Z500, zeer tevreden mee tot de update naar windows 8.1.
Sinds deze update kan ik mijn draadloze muis niet meer aansluiten aan mijn pc, het betreft een wifi muis van HP, ik heb het stuurprogramma opnieuw geinstalleerd, de laatste drivers geinstalleerd en de muis meermaals opnieuw laten zoeken, echter zonder resultaat. Raar, want toen ik nog niet geupdate naar windows 8.1 was had ik hier geen problemen mee..

Ten tweede, en dit is eveneens zeer storend, kan ik sinds de update mijn schermhelderheid niet meer aanpassen. Dit reageert niet meer als ik in windows zit en dus mijn via de snelkoppeling op mijn toetsenbord probeer of via het configuratiescherm, niets werkt.. Het is echter zeker softwarematig, want als ik in het opstartscherm zit kan ik nog WEL de helderheid aanpassen..

Ten derde, en hier kwam ik achter na het constateren van deze foutjes, ik heb voor het updaten naar windows 8.1 een backup gemaakt, juist om voorbereid te zijn op eerder genoemde foutjes, echter kon ik deze in windows 8.0 nog wel terugzetten maar is dit in 8.1 niet meer mogelijk.. Heel vreemd als je het mij vraagt..

Weet iemand hier toevallig een oplossing op of iets dergelijks? Ik heb echt alles al geprobeerd, heb al de drivers geupdate, alles geupdate wat er te updaten was. Ik heb contact met lenovo gehad, deze gaven aan dat het een softwarematig probleem was en zij hier verder niet mee konden helpen. Ik heb zoals gezegd alle drivers geupdate, opnieuw geinstalleerd en noem maar op..

Het enige wat ik mij nog kan bedenken is terug naar fabrieksinstellingen en opnieuw beginnen, maar logischerwijs is dit wat ik JUIST niet wil!

Heeft iemand een idee of kan iemand mij helpen? Ik ben ten einde raad.. |:(

• dijstr
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-08-2024
Niemand die hier iets mee kan?