Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

ben of telfort, regio alkmaar kop van NH

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wie weet waar ik vergelijking kan vinden over dekking en bereik van verschillende providers?

ben al tijdje op zoek maar ken nergens echt specefieke informatie vinden, alleen kaartje van nedereland maar niet echt gedetaileerd.

Verwijderd

Je kan het best even contact op nemen met de klantenservice van Ben en Telfort. Daar kunnen ze je aan de hand van je postcode vertellen of er dekking is.

Dekkingskaartjes die op internet te vinden zijn geven veelal een optimistisch beeld en zijn niet altijd goed te vertrouwen.

Verwijderd

de klantenservice kan je ook niet zoveel wijzer maken, maar uit ervaring kan ik je melden dat Telfort in Noord-Holland stukken beter is dan Ben.
Telfort is vrij gauw na de start al begonnen met het uitbreiden van het netwerk in Noord-Holland, en is daar nu net zo goed als KPN en Libertel.

Verwijderd

yep, ik heb ben en telfort (naast libertel abbo) maar zo gauw als ik de deur achter me dicht trek ligt ben eruit. Das in hhw :'(

• smooky
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb Ben en hier in Schagen (stad tussen Den Helder en Akmaar in :)) en het bereik is hier ronduit slecht! Op het NS station kan je half een gesprek voeren maar in de rest van Schagen niet. Ben belooft al een jaar dat ze 'binnenkort' goed te bereiken zijn.

Nou weet ik ook wel dat de gemeente gewoon dwars ligt, maar Ben moet geen dingen gaan beloven. (ik heb wel al een keer 3 maanden half geld betaald ten compensatie)

Mijn abbo is dus afgelopen (april) en ben ook een beetje aan het rondneuzen. Telfort leek me inderdaad wel wat. Ik heb aan een kennis die Telfort heeft gevraagd hoe het bereik was en die meldde dat het wel goed zat hier in Schagen. . . .

Verwijderd

Topicstarter
mooi ga ik denk ik voor telfort, klinkt wel beeter dan ben op t moment

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:50

JT

VETAK y0

Telfort is ZEKER beter.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Telfort is hier (Alkmaar e.o.) zeker beter dan Ben(-niet bereikbaar)

• Tonnes746
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-01-2022
Geen problemen met KPN in ieder geval. Bedekking tot in de kelder.

bash: exec: /bin/Laden: cannot execute: No such file or directory

• dinges
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
beste dekking hier in Anna Paulowna

1. KPN
2. Telfort :?
3. Libertel
4. Ben
5. Dutchtone

PSN: Houtvlot

Pagina: 1