AMD K6 3+ waar te koop?

Pagina: 1
Acties:

• Graaf_slis
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-07 09:54
Waar haal ik deze liefst geen online winkel.

En als het anders niet kan dan maar online winkel

www.digireflex.nl

Verwijderd

Helaas... dat ding is vrijwel niet te krijgen, tenzij je 'm uit Amerika gaat bestellen. En zelfs dan is het nog zoeken :) Ik had het geluk dat ik 'm van iemand kon overkopen die 'm zelf ook al uit Amerika had gehaald. De k6-2+ is in Nederland met een beetje te zoeken nog wel te krijgen.

Verwijderd

Op woensdag 06 juni 2001 19:13 schreef PsyFlux het volgende:
Helaas... dat ding is vrijwel niet te krijgen, tenzij je 'm uit Amerika gaat bestellen. En zelfs dan is het nog zoeken :)
Ik had het geluk dat ik 'm van iemand kon overkopen die 'm zelf ook al uit Amerika had gehaald. De k6-2+ is in Nederland met een beetje te zoeken nog wel te krijgen.
Ik heb anders trouwes ook nog wel een k6-2+ van 550 Mhz te koop :)
van Nils zeker.

Verwijderd

ehh... nee.
Die k6-3+ heb ik van 1e Frank overgekocht en die k6-2+ is gloednieuw (weekje oud) en heb ik van de computerzaak Venema gekocht.

• NeoReY
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-02 20:51
He... PsyFlux wil je die K6-2+ nog kwijt... ik ben namelijk wel geinteresseerd in dat processortje..

Verwijderd

Is goed, add me maar ff op ICQ.
Mijn # = 67783726

• Graaf_slis
bij www.alternate.nl is de Amd k62 + 500 gewoon te koop.

www.digireflex.nl

Verwijderd

Ja idd, en bij Venema ook.

Maar daar duuuuuuurt het en duuuuuurt het.
Zelfs zolang dat ik 'm heb geannuleerd.

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:40
Ik heb hier ook nog een amd k6-3 450 liggen, heb bij een vriend zijn proc en mobo vervangen.
Ik: Wat doe je met oude spullen
Hij: weet niet wat moet ik ermee?
Ik: Neem het wel mee kijk wel wat ik ermee doe
Hij: Is goed ben ik van die troep af

Mooi. >:)

Verwijderd

Op donderdag 07 juni 2001 09:36 schreef Graaf_slis het volgende:
bij www.alternate.nl is de Amd k62 + 500 gewoon te koop.
yep, en ik weet nog 3 winkels die de k6-2+ van 550 Mhz verkopen. Maar de prijzen die ze ervoor vragen....
En dat is nog maar de k6-2+, de k6-3+ heb ik in NL nog nooit in een winkel gezien, voor welke prijs dan ook...

• bogaards
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Heb net de mijne verkocht (voor een leuk bedrag :)

Je kunt het eens proberen op:

http://search.ebay.com/search/search.dll?MfcISAPICommand=GetResult&QUERY=k6-3%2B&ht=1&ebaytag1=ebayreg&ebaytag1code=&CATEGORY0=160&SortProperty=MetaEndSort

Maar echt goedkoop zijn ze niet, wel zeer overclockbaar, mijn oude liep ook altijd op 550mhz (het was een 450'er). En dan nog stressed onder de 30 graden.... Da's nu wel wat warmer geworden...

Ik zou eerder voor de 2+ gaan gezien de enorme prijsverschillen.

• Graaf_slis
Waar kan je die kopen dan Psyflux?

En dan nog een vraag ik heb ook nog een K6-2 550 is deze ook weer minder snel dan een k6-2+ 550

www.digireflex.nl

Verwijderd

Op donderdag 07 juni 2001 16:16 schreef Graaf_slis het volgende:
Waar kan je die kopen dan Psyflux?

En dan nog een vraag ik heb ook nog een K6-2 550 is deze ook weer minder snel dan een k6-2+ 550
Computerland heeft een beperkte voorraad k6-2+ 550 Mhz voor 198 piek. En in de pricewatch stond nog een winkel die ze voor 250 piek verkocht, maar de naam van die winkel weet ik niet meer en die is ook niet meer te vinden na de BC3 :'(

En die k6-2+ is zeker een heel stuk sneller als die k6-2... het scheelt ongeveer 22% in performance, en dan blijft hij nog koeler en is hij beter over te klokken ook!

Zie hier maar es voor het verschil in performance tussen een k6-2, k6-2+ of k6-3+

Verwijderd

Buiten het feit om dat ik absolut niet snap wat je met een k6-3 wilt gaan doen.... (Duron is toch veel beter zou ik zeggen) is een k6-3 verekte moeilijk te krijgen. Ik kan ze niet eens bestellen bij mijn leverancier, dus dat is toch wel een beetje een indicatie van hoe moeilijk ze te pakken te krijgen zijn en dan vooral nieuw.

Maar goed veel suc6 ermee.

Verwijderd

k6-3PLUS...
Tussen een k6-3 en een k6-3+ zit een behoorlijk verschil!

De k6-3+ is eigenlijk een processor die voor notebooks is bedoeld. Is dus ook met .18micron technologie gemaakt (minder stroomverbuik, minder warmte, veel betere overklokbaarheid), heeft Powernow (waarmee je softwarematig de multiplier kunt veranderen) en nog wat verbeteringetjes zoals Enhanced 3dnow (dezelfde als van een athlon), en meer on-die L2 cache.

Ik heb zelf mijn k6-3+ 450@600 gekregen op het standaard voltage van 2.0 volt! En als ik strax ga slapen zet ik softwarematig de multiplier ff op 2 en zet de fan van de processorkoeler uit, zodat ik lekker kan downen en :z zonder herrie aan m'n kop :)

De Duron blijft inderdaad beter en goedkoper, maar het is een mooie upgrade voor mensen met een krap budget en een SS7 systeem. Als je er tenminste aan kunt komen zonder belachelijk hoge prijzen neer te moeten tellen, want er is moeilijk aan te komen aangezien AMD ze alleen aan laptopbouwers verkoopt :(

Verwijderd

Toch maar een k6'sen FAQ :?:?:?

Dan blijven dit soort topics schoon van zulke vragen.

• Graaf_slis
Gij heeft een foutje gemaakt Computerland verkoopt de k62 550 zonder PLUS voor 198,-

www.digireflex.nl

Verwijderd

Ik heb geen foutje gemaakt. Computerland heeft een foutje gemaakt op die prijslijst van hun :) Ik heb ze namelijk 3 weekjes geleden gemailt of ze misschien ook een k6-2+ van 550 Mhz hadden, en toen hebben ze me verteld dat degene die in de prijslijst stond de plus versie was, en dat ze daar net een kleine partij van binnen hadden gekregen...
Dit waren hun letterlijke woorden:
Geachte Heer,

Op dit moment hebben wij de K6-2+-550, hiervan hebben wij een beperkt =
aantal binnen gekregen.
De prijs is F. 198,- Incl. BTW.

M.V.G./Verkoop
Misschien kun je ze het beste nog ff bellen en vragen of ze die plus versie nog steeds hebben. Ik weet van bepaalde mensen dat ze inderdaad een k6-2+ hebben gekregen bij Computerland, maar het verschilt nog wel eens. Blijkbaar snappen ze het verschil zelf nog niet helemaal, want ze verkopen ze door elkaar heen :)
Pagina: 1