Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Programma Probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 486 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleem van iemand gekregen die een programma niet meer kan openen. Het programma heeft zijn vervaldatum bereikt en vraagt nu om het opnieuw te downloaden.

Het gaat over het programma Prihoda

Als je het programma opent zegt hij dat er een vervaldatum is. Als je de computertijd aanpast heeft dit ook geen nut. (Bios ook niet)

Weet iemand raad?

*snip*

Kent iemand een oplossing voor dit probleem?
Ik denk trouwens dat je de vervaldatum kan veranderen in het bestand 'Prihodasoft1303.cns' maar ik vind geen reader om dit te openen.

[ Voor 7% gewijzigd door RobIII op 19-10-2013 21:31 ]

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Nu online

TommieW

Numa numa.

Ik heb nog nooit van dit programma gehoord, en ik kan het ook niet zo snel vinden op Google. Kan het niet zijn dat er gewoon een nieuwe licentie aangeschaft moet worden?
Dat bestandje moet je waarschijnlijk gewoon openen in een programma als Notepad++.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie!
Ik heb al eens geprobeerd om het via notepad++ te openen maar dat zie enkel maar NULL enz.
En een licentie aanschaffen is niet echt een optie. Het programma werkt al van in 2009 en nu ineens niet meer.

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:09

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ik zie niet in waarom dit bij Programming staat? En even een heel domme vraag waarschijnlijk, maar waarom download je niet de "new version" zoals de melding zegt?

Android developer & dürüm-liefhebber

Verwijderd

Topicstarter
De new version staat niet op de website?

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
Neem contact op met de maker. Dit heeft niks met programmeren te maken en licentieissues zijn iets tussen een leverancier en de klant.

https://niels.nu

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:56
Wat Hydra zegt... Als we zouden helpen om het te "kraken" (aka licentie verlengen) zitten we iets te doen wat we niet mogen doen hier op GoT...

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Dit heeft inderdaad niks met programmeren te maken. Zoals hierboven gezegd, neem contact op met de maker van het programma, en regel dat je een geldige licentie hebt.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.